der var en der spurgte om briller til hund~
Fra : Bettina

Dato : 13-08-03 23:24

Hejsa

Jeg kan ikke huske hvem der spurgte.

Men jeg har fundet et link til en side i tyskland, men jeg fatter
desværre ikke tysk, så jeg ved ikke om det er noget.
Men prøv selv at kikke på: http://www.dog-goes.com/

Hilsen Bettina

Fra : Per, Odense

Dato : 14-08-03 11:25

"Bettina" <BettinaFS@sol.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men jeg har fundet et link til en side i tyskland, men jeg fatter
> desværre ikke tysk, så jeg ved ikke om det er noget.

Hej

Så vidt jeg kan stave mig frem til er det ikke engang en joke....
de ser nu også ret cool ud - hvad med ham i sidevognen?

Per

Fra : Winther

Dato : 14-08-03 16:10

"Per, Odense" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så vidt jeg kan stave mig frem til er det ikke engang en joke....
> de ser nu også ret cool ud - hvad med ham i sidevognen?

Jeg har altid ønsket mig en motorcykel med sidevogn. Her vil brrillen være
helt ideel. Men ørerne, hvad med dem? Måske en Nuserhjelm? Er der mon
fremstillet en sådan til hunde med stritører?

Vh. Winther

Fra : Tjinca

Dato : 16-08-03 14:07

Det var mig, og tak for linket, jeg har dog allerede bestilt fra UK. Trist
at hun skal rende rundt med dem, men hun kommer til at se nok så cool ud