BF1942 våbenvælger løber konstant ?
Fra : René Hansen

Dato : 13-08-03 22:31

Hej der

Jeg har lige købt mig bf1942 plus RTR og hentet desert combat. Ligegyldigt
hvad jeg spiller begynder våbenvælgeren forneden i billedet med at løbe
vildt hurtigt SÅ SNART jeg har forsøgt at reloade på musen

Jeg bruger en logitech mouseman vel en 4 -5 år gammel hvid/grå model formet
lidt ergonomisk. Jeg har kørt et scrollfix som jeg har haft liggende længe.
Jeg har ikke problemer i MOHAA men i BF1942 er den som sagt gal

Ved i hvad jeg skal gøre har i noget værktøj eller andet der evt kunne
hjælpe mig

Mvh René Hansen

Fra : --=Stone=--

Dato : 13-08-03 23:18

> Ved i hvad jeg skal gøre har i noget værktøj eller andet der evt kunne
> hjælpe mig

Tjek om du har et joystick tilsluttet, køb evt. en ny mus !!

--
--=Stone=--

Fra : Jackie

Dato : 13-08-03 23:44

"René Hansen" <_lukather@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har ikke problemer i MOHAA men i BF1942 er den som sagt gal
>
> Ved i hvad jeg skal gøre har i noget værktøj eller andet der evt kunne

Hey

Har haft samme problem med en logitech mus. Prøv at afinstallere Logitech
driveren, da det var den, som var problemet for mig...Evt. hent en af de
nyeste drivere til musen...HVis musen ikke har ekstra knapper e.lign. kan du
sagtens bruge den driver, som er med i Win 2000 og Win XP.

Hygge
Jackie