Små mængder GPRS
Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-08-03 21:18

Når jeg ser på min forbrugsside på Telmore, så kan jeg ikke se at jeg bliver
bonget for chek af e-mail, hvor stor en overførsel skal der til før man bliver
bonget?

Jeg har lige chekket mail, det blev

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Fra : Gunnar007

Dato : 13-08-03 21:32

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bliver
> bonget for chek af e-mail, hvor stor en overførsel skal der til før man

Er det ikke gratis indtil 30 sep ??

Hilsen G

Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-08-03 21:51

Gunnar007 skrev Onsdag den 13. august 2003 22:31 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Er det ikke gratis indtil 30 sep ??

Jov, men du kan stadig se hvad der er registeret, prisen er bare sat til 0,00
DKK/MB

Fra : Henrik Larsen

Dato : 14-08-03 00:37

> Jov, men du kan stadig se hvad der er registeret, prisen er bare sat til
0,00
> DKK/MB

og der har du dit svar. Du bliver bonget 0,00 kr for din trafik.

Min tæller er imidlertid lavet om til at regne ud i enheder af "Under 100
kb", dette virker mærkeligt, hvis man skal betale (til den tid), pr. 100kb.

Mvh.
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 00:47

"Henrik Larsen" <Not@valid.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Kommer an på hvornår du har meldt dig til. Jeg mener man skulle være meldt
til inden 1.juli for at nyde de gratis dråber...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-08-03 06:13

"Jesper Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> skrev Torsdag den 14. august
2003 01:46 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Kommer an på hvornår du har meldt dig til. Jeg mener man skulle være meldt
> til inden 1.juli for at nyde de gratis dråber...

Man kunne melde sig til fra 1/7, og skulle være meldt til senest 15/7

Fra : NoName

Dato : 14-08-03 00:09

> [...]
bliver
> bonget for chek af e-mail, hvor stor en overførsel skal der til før man

Nu kender jeg ikke Telmore, men hos Sonofon er det 20 kr. pr. mb eller ca. 1
mill bytes. og lidt hovedregning fortæller mig, at ca. 900 bytes ikke er
mange håndøre !.

Fra : ASC

Dato : 14-08-03 08:51

NoName <emalius@sol.dk> wrote in article
<3f3ac513$0$5184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> bliver
> bliver

Hos SONOFON er prisen kr. 18,75 pr. MB, og der betales pr. Byte.

Hvis man for nemheds skyld sætter 1 MB til 1.000.000 Byte, så koster en
Byte 0,000019 øre !

I dette tilfælde er der blevet brugt i alt (898+745 Byte) = 1643 byte, dvs.
det har kostet ca. 3 øre!

mvh

ASC