Kim larsen
Fra : Dennis Jensen

Dato : 13-08-03 20:36

Hej i gruppen

Er der nogen som kan huske den danske tv-serie Antonsen med Ove sprogø?
Det jeg søger er titelmelodien af Kim larsen. Er der mon en som kan sende et
link til et sted man kan høre den??

Dennis

Fra : Kasper Jensen

Dato : 13-08-03 21:26

"Dennis Jensen" <fam.jensen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
sprogø?
> Det jeg søger er titelmelodien af Kim larsen. Er der mon en som kan

Jeg tror ikke, at du skal regne med, at den kan høres nogle steder på
internettet.
Musikken er ikke udgivet på noget medie.
Har tidligere været oppe her i gruppen:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=3884ffb9%40server.kollegie6400.dk&rnum=2&prev=/groups%3Fq%3D%252Bantonsen%2B%
252Bkim%2B%252Blarsen%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26sa%3
DG%26scoring%3Dd

Fra : Dennis Jensen

Dato : 14-08-03 13:55

Øv..syntes jeg kan huske den var god.. Så det er da en skam man ikke kan
høre den igen.