2 x mouseover effekt på EET billede?
Fra : Dernice

Dato : 13-08-03 20:40

Jeg prøver at lave 2 x mouseover effekt på et
stykke grafik, men kan ikke få det til at virke i
Dreamweaver MX - tidligere versioner af DW virkede
det fint i. Og jeg er ikke så hård til javascript...

Når musen går over "program" , skal der være
mouseover-effekt på menupunktet.
Men samtidig skal et peakmeter begynde at køre
ovenfor. Det virker såmen også fint.
Men ved mouse-out, er det kun det ene billede
som "restorer".

Check det her:
http://www.playoff.dk/test/

Hvordan laver man det i Dreamweaver MX eller
tilretter det i kildekoden så begge grafik punkter
går tilbage til det oprindelige??

/Dennis

Fra : jopa

Dato : 13-08-03 22:08

"Dernice" <dernice@SLETofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men samtidig skal et peakmeter begynde at køre
> ovenfor. Det virker såmen også fint.
> Men ved mouse-out, er det kun det ene billede

Hej Dennis
Nu gælder dit ? måske ikke så meget (X)HTML men derimod Javascript, så mon
ikke du har større chancer for hjælp her

Kender personligt intet til Dreamweaver

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk