Hvor meget datatrafik bruger ICQ WAP
Fra : Jan Tønder

Dato : 13-08-03 20:00

Hej gruppe.

Nogen der kan sige hvor mange kb der bruges ved at være online 1 time på ICQ
WAP?

Jan T

Fra : Rune Larsen

Dato : 13-08-03 20:15

Jan Tønder wrote:

> Hej gruppe.
>
> Nogen der kan sige hvor mange kb der bruges ved at være online 1 time på
> ICQ WAP?

Det kommer vel an på hvor meget du skriver, og hvor meget dem du har på din
contact-list skifter status!
Hver gang en af dem gør det, propagerer ændringerne jo ud til din liste, og
det kræver selvf. datatransmission.
Hvis du ikke skriver noget med nogen, ville jeg sige under 100 bytes i
timen, når opstarts kommunikationen ikke er medregnet (login osv.)

/Rune

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 13-08-03 20:13

> Nogen der kan sige hvor mange kb der bruges ved at være online 1 time på ICQ
> WAP?

Det kommer helt an på hvor mange og hvor store beskeder du sender/modtager....:)

Selve det at være online tager ikke det helt store...

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-08-03 20:43

Hejsa´,

"Jan Tønder" <jan-tonder@mail.tdcadsl.dk> wrote in

> Nogen der kan sige hvor mange kb der bruges ved at være online 1 time
> på ICQ WAP?

Kunne man ikke bare prøve det? Altså... Nulstille datatælleren og så lade
den være online i en time...

** Lars

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 13-08-03 21:06

On 13 Aug 2003 19:42:42 GMT, newspost@landligt.dk (Lars Knudsen) wrote:

>Hejsa´,
>
>"Jan Tønder" <jan-tonder@mail.tdcadsl.dk> wrote in

>Kunne man ikke bare prøve det? Altså... Nulstille datatælleren og så lade
>den være online i en time...

Har lidt overvejet at lade min netværkstrafik måler kører i en time og
så se hvor meget trafik jeg får ved at chatte, bruge msn samt ICQ, så
har jeg en god indikation af hvor meget jeg ville bruge hvis at jeg
koblede mig på med GRPS.
Flemming Jacobsen

Fra : Lars Knudsen

Dato : 14-08-03 10:38

Hey,

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in message

> [...]
> så se hvor meget trafik jeg får ved at chatte, bruge msn samt ICQ, så
> har jeg en god indikation af hvor meget jeg ville bruge hvis at jeg

Præcist da. I øvrigt bruger ICQ WAP'en nok mere end PC-ICQ, den refresher
hele skærmbilledet på telefonen periodisk. Men det kan selvfølglig også være
PC-ICQ'en gør det samme, bare uden at man kan se det.

** Lars

Fra : Henrik Andersen

Dato : 14-08-03 21:26

Hvor dælen hopper man hen for at bruge icq via WAP??

P.S. Hvor er der evt en wap mail portal, gratis selvf.

Mvh Henrik Andersen

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-08-03 10:58

Henrik,

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote in message

> Hvor dælen hopper man hen for at bruge icq via WAP??

Oh.. Prøv - wap88.com

** Lars