USB2 på MSI845Ultra (MS6398)
Fra : BTH [2600]

Dato : 13-08-03 18:48

Kan ikke få USB2 til at virke på mit motherboard, er der nogen der har samme
problem ?

Kender nogen evt. de drivere der skal til for at det kører ?

Fra : JK

Dato : 13-08-03 20:48

On Wed, 13 Aug 2003 19:47:50 +0200, "BTH [2600]" <juiceSLET@juice.dk>
wrote:

>Kan ikke få USB2 til at virke på mit motherboard, er der nogen der har samme
>problem ?
>
>Kender nogen evt. de drivere der skal til for at det kører ?

windows xp har ikke usb2 med mindre den får sp1 installeret. Windows
Update i internet explorer. Service pack 1, der er 1 år gammel.

hilsen

John

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-08-03 08:11

"BTH [2600]" <juiceSLET@juice.dk> wrote in message
> Kan ikke få USB2 til at virke på mit motherboard, er der nogen der har
samme
> problem ?
>
> Kender nogen evt. de drivere der skal til for at det kører ?

PÅ mit MSI bundkort, blev der oplyst at man skulle opdatere windows XÅ, med
Service pack1.. Herefter skal man så sætte installations cd´en i igen.. og
så vælge opdater USB 2.0... Så skulle det virke

Fra : H_Luchter

Dato : 14-08-03 08:40

Det er i hvert fald rigtigt, at XP skal køre SP1 for at USB2 fungerer
ordentligt.

v.h.

Fra : BTH [2600]

Dato : 14-08-03 16:26

Bjarke Hansen wrote:

> PÅ mit MSI bundkort, blev der oplyst at man skulle opdatere windows
> XÅ, med Service pack1.. Herefter skal man så sætte installations
> cd´en i igen.. og så vælge opdater USB 2.0... Så skulle det virke

Og det gør det Takker