Hjælp ønskes
Fra : jess

Dato : 13-08-03 17:33

Hej. jeg har i lørdags købt en nokia 6100 men mono abb. i elgiganten. til
1299.-
nu har orange butikkerne den tilsalg for 999.- er der ikke en af jeg der
gider maile
eller sende et udklip med det tilbud til dk.binaer. så kan jeg jo få 300.-
tilbage
hos elgiganten. eller hvis der er der har fundet et link. hvor det står i/på

på forhånd tak.

Jess Reinbach

Fra : Brian Isen

Dato : 13-08-03 18:47

"jess" <reinbach@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. jeg har i lørdags købt en nokia 6100 men mono abb. i elgiganten. til
> 1299.-
> nu har orange butikkerne den tilsalg for 999.-
>
> Jess Reinbach

Hvor har du set det tilbud??

Mvh
Brian

Fra : jess

Dato : 13-08-03 19:05

en bekendt købte en i går. og jeg har ringet til orange idag og de har
bekraftet det. så hvis jeg kan skaffe noget
dokumention for det. så er der penge retur

mvh.

Jess

Fra : Brian Isen

Dato : 13-08-03 19:21

Lyder mærkeligt

Men lån dog dokumentation af din kammerat, og tag så forbi Elgiganten

/Brian

Fra : jess

Dato : 13-08-03 19:20

det ville jeg osse gerne. men han blev kaldt ud på borplatformen i nat. pga.
sygedom. og han
glemte alt om mig

Fra : BTH [2600]

Dato : 13-08-03 19:23

jess wrote:
> en bekendt købte en i går. og jeg har ringet til orange idag og de har
> bekraftet det. så hvis jeg kan skaffe noget
> dokumention for det. så er der penge retur

Hmm... jeg har talt med Orange i dag og de kender intet til det tilbud,
deres www siger også en lidt anden pris

Fra : jess

Dato : 13-08-03 19:21

så prøv igen. det er en nokia 6100 men mono abb. til 999.-

mvh.

Jess

Fra : Brian Isen

Dato : 13-08-03 19:40

På Oranges hjemmeside siger de at en N6100 med Mono koster 1899.
Syntes det andet lyder mærkeligt i om med at de til "særligt" udvalgte
kunder har et særtilbud på N6100 til 1199.-

/Brian

Fra : Per Pedersen

Dato : 13-08-03 19:46

Jeg har set NOKIA 6100 til 999,- kr. hos ORANGE butikken i Nørregade Vejle
idag.
Men jeg husker ikke lige hvad det var for en abonement.

Per

Fra : jess

Dato : 13-08-03 19:54

det er for at beskytte elgiganten den ikke ligger online

Fra : claus Lindblad

Dato : 15-08-03 14:25

hvis ikke anden dokumentation
dukker op kan et screendump af denne ikke bruges ?

http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=6100
Mvh. Claus Lindblad

Fra : jess

Dato : 15-08-03 14:35

Tak Claus. jeg venter lige til mandag med at køre der ud til elgiganten. det
kunne jo være at der kom lidt mere dokumention

mvh.

Jess

Fra : Brian Isen

Dato : 16-08-03 19:14

Du skal blot være opmærksom på, at prisen 999.- kun gælder ved samtidig
oprettelse af mono abb. til 117 kr/md i 6 måneder (999+(6*117)=1701) - Så
det er ikke sikkert at Elgiganten syntes at det er det samme produkt og
derfor ikke dækket af prisgarantien.

Mvh
Brian