washout > alm billede ved mouse-over
Fra : Peter Holm

Dato : 13-08-03 17:20

Hejsa,
jeg vil gerne lave det sådan, at jeg har nogle fotos som vises i
washout-stil når siden loades. Billederne vises så almindeligt ved
mouse-over. Jeg troede jeg kunne finde en funktion til det under
DHTML-effekts, men det fandt jeg ikke.

Hvordan laves det? Skal det laves som DHTML > SWAP Pictures, hvor man få
bruger to forskellige billeder, eller er der en nem genvej?

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Peter Holm

Dato : 14-08-03 08:26

Peter Holm wrote:
> [...]
>
> Hvordan laves det? Skal det laves som DHTML > SWAP Pictures, hvor man
> få bruger to forskellige billeder, eller er der en nem genvej?

OK, jeg har fundet en løsning ved at bruge SWAP Picture.

Peter