Ang. DUAL med ASUS P4P800 Deluxe
Fra : Nuke

Dato : 13-08-03 15:57

Hej NG

imorgen kommer mit nye mobo ASUS P4P800 Deluxe

Så ville jeg høre om jeg kunne køre DUAL RAM med mine RAM som er Kingston
HyperX PC3000 jeg har 2x512 MB

De er købt med 1 månede forskel så de er ikke købt som et sæt DUAL men vil
det virke allevel ???

/Lars Hoppe

Fra : Henning Larsen

Dato : 13-08-03 19:09

"Nuke" <info@portalzine.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> HyperX PC3000 jeg har 2x512 MB
>
> De er købt med 1 månede forskel så de er ikke købt som et sæt DUAL men vil

Det burde da kunne fungere. Jeg mener valgmulighederne er 400, 320 og 266
mhz i bios. 400mhz kan modulerne næppe klare, så det må formentlig blive 2 x
320mhz. Tror jeg.

Henning

Fra : Stoffer

Dato : 13-08-03 21:01

> Det burde da kunne fungere. Jeg mener valgmulighederne er 400, 320 og 266
> mhz i bios. 400mhz kan modulerne næppe klare, så det må formentlig blive 2
> 320mhz. Tror jeg.

Jeg tror godt at man kan regne med 400 mhz med de ram, også lidt mere end
det :)