Geforce 4 og Warcraft 3
Fra : Larsen

Dato : 13-08-03 15:12

Hej

Er der andre end mig der har problemer med flimrende grafik i Warcraft 3?

Palit Daytona Geforce 4 128 ddr
2200 XP+
Acorp 7KT400
512 ddr-ram
100 gb IBM Deskstar

Mvh
Larsen

Fra : /Ole

Dato : 13-08-03 15:44

Nope ikke her, og jeg har mindre maskine end dig.

Prøv at opdatere driveren til grafikken.

/Ole

Fra : Larsen

Dato : 13-08-03 15:52

Har jeg prøvet utallige gange, men det hjælper ikke!

Fra : Peter M

Dato : 13-08-03 16:02

Jeg har samme grafikkort som dig og en P3 800 og har ingen problemer.

Peter M

---

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-03 16:08

> [...]
> Hej
>
> Er der andre end mig der har problemer med flimrende grafik i Warcraft 3?

Tjek flg:

Drivere til grafikkort - sidste nye er 44.03 fra Nvidia
Drivere til lydkort - aner ikke hvad du har, men har selv oplevet
grafikproblemer med for gammel driver til mit daværende SB 128 PCI, det
hjalp at opgradere..
DirectX - sidste nye er 9b

---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 13-08-03 17:29

Laziter [9440] wrote:
> Drivere til grafikkort - sidste nye er 44.03 fra Nvidia

http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_45.23

Den sidste nye hedder da 45.23...

--
Martin K

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-03 17:58

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_45.23
>
> Den sidste nye hedder da 45.23...

Hmm var lige inde på deres side, der stod da 44.03 ???
Jaja jeg fatter nok bare ikke noget *GG*