Skærme
Fijala 3554
Erfarringer med MAG/Xerox XL775
Fra : Ole Sørensen

Dato : 13-08-03 14:36

Ses her:
http://www.mag-monitors.dk/XL-775d.asp

Såvidt jeg kan se / regne ud, er der tale om MAG´s PS776 i designer klæder,
men er den anbefalelsesværdig ell. er der noget andet / bedre jeg burde
kigge på / efter ??

Jeg har ledt nettet tyndt, men kan ikke finde nogle tests / review´s af
denne...hjælp!

Mvh /Ole

Fra : maximus922

Dato : 21-08-03 19:08

Hej Ole,

Du har helt ret i at denne skærm er en MAG. Det er dog ikke helt den
samme som PS776, men meget tæt på.
Den bruger samme TFT panel (AU optronics) (bruges også af ViewSonic i
deres gode modeller) MAG producerer desuden også Acer AL732, hvilket er
helt den samme som MAG PS776.

Der kommer snart noget om Xerox'en i Datatid.
Grunden til at der ikke findes noget på nettet om denne Xerox, er at den
havde verdenspræmiere i DK !

De første der er blevet solgt i DK at denne model er uden DVI. DVI
modellen kommer til DK i uge 39. Samme uge som 19" Xerox introduceres i
DK.

mvh
Jimmy R
Product Manager på MAG og Xerox i DK

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Sørensen

Dato : 22-08-03 13:37

> [...]
>
> De første der er blevet solgt i DK at denne model er uden DVI. DVI
> modellen kommer til DK i uge 39. Samme uge som 19" Xerox introduceres i

Jeg takker for info!