AnnK
Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-08-03 14:29

Har du fundet ud af mere om Ranjes(?) ben??? (jeg kan altså ikke finde rundt
i jeres kattes navne)

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K

Dato : 13-08-03 23:35

Hej Nina.
>Har du fundet ud af mere om Ranjes(?) ben???

<> Nej... lige pt har han det rimeligt godt... Han er da i hvert fald
gladere, end han har været længe...
Jan er i gang med et kursus, der gerne skulle betyde at han (endelig - efter
3 års sygdom! Forbistrede skulder!!!) kommer tilbage til arbejdsmarkedet...
Dog er der nogle indlagte prøver og min "skvattede" Mand kan ikke klare
sådan noget - og samtidig en aflivning af Ranje! At vi nu også er begyndt at
kunne se, at gamle Sif er ved at have "dårlige dage", gør bestemt ikke sagen
bedre!
Dyrlægen har indtil videre kun gennemfølt Ranje (ingen røntgen) - men mener
at der _er_ tale om forandringer pgr af slidgigt i skulderen Der var
også en lille forskydning omkring øverste del af ryggen/nakken, men den
kunne hun selv lige ordne med lidt kiropraktik :)... Måske var det denne
forskydning, der gjorde Ranje virkelig irritabel - hans humør er jo siden
blevet meget bedre... Dejligt med en dyrlæge, som også vil bruge "det
alternative"! Dog ville hun ikke afsige nogen dom af nogen art _før_ der er
blevet taget røntgenbilleder, der kunne vise omfanget af gigt...
Vi talte om amputation - og hun afviste ikke selve ideen... selvfølgelig med
forbehold for, hvad røntgenbillederne ville vise...
Der bliver bestilt røntgen til Ranje om nogle uger....

>(jeg kan altså ikke finde rundt i jeres kattes navne)

<> Hmmm - nå! Ja, det gør det jo ikke bedre, at du slæber os med til
Sverige!!!!
Men du kan da lige få hele smøren:
Saga - sort Huskat... Tjalfe - NFO/Huskat blanding... Aske- renracet NFO...
Ranje - Perser/Huskat blanding... Namacoola - renracet Abyssinier... Tia -
renracet NFO... Hundene hedder Sif og Dise

Mvh Ann - der vist snart får lov til at kalde sig Kennel Sifsaf's )

Fra : Jette

Dato : 14-08-03 07:02

"Nina El Falaki" skrev:
> Har du fundet ud af mere om Ranjes(?) ben??? (jeg kan altså ikke finde
rundt
> i jeres kattes navne)

altså Nina *tsk tsk* det er jo derfor vi har profilerne:

hihi!

Mvh. Jette