MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjern "Log af" osv.
Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-08-03 14:07

Hej

Jeg søger et program der kan fjerne desktop ikonerne, og det eneste der skal
være tilbage i start er Luk computeren. Og der skal ikke være mulighed for
at kunne slette noget, eller ændre noget medmindre man har et password.

Mvh Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-08-03 15:41

"Michael Thomsen" <Gichael@hunters.dk> skrev :

> [...]
>at kunne slette noget, eller ændre noget medmindre man har et password.

Og igen:

Hvilken windowsversion og evt. filsystem?
--
Knud

Fra : Peter M

Dato : 13-08-03 15:44

> Hvilken windowsversion og evt. filsystem?

Nå ja
Mit forgående svar virker på Xp og Win2000
andre operativsystemer har jeg desværre ikke lige kendskab til om det
virker på.

Mvh
Peter M.

Fra : Peter M

Dato : 13-08-03 15:42

Hej Michael
Det er vist meget nemmere, og du får mange flere muligheder hvis du i
din "kør" går ind og skriver " gpedit.msc "
på den måde kommer du ind i gruppepolitik hvor du så kan gå ned i
"brugerkonfiguration" videre derfra ned i "administrative skabeloner"
Der kan du blandt andet gå ned i "menuen start og proceslinie" hvor du
kan lave om på din start menu præcis som du efterlyser.
Du har også mulighed for at gå ned i "skrivebord" hvor du også kan sætte
alle de indstillinger du vil.

Håber det hjalp dig lidt

Mvh
Peter M.

Fra : Thostrup

Dato : 13-08-03 16:00

"Michael Thomsen" <Gichael@hunters.dk> wrote in message
> [...]
> at kunne slette noget, eller ændre noget medmindre man har et password.

Du kan fjerne en masse i gpedit.msc

Men HUSK at kunne bennytte denne komando i kør/run eller lav et icon på dit
skrivebord ...

Mvh Thostrup

Fra : Michael Thomsen

Dato : 14-08-03 07:07

Det omhandler Win98SE

Fra : Peter M

Dato : 14-08-03 21:17

Michael Thomsen wrote:
> Det omhandler Win98SE

Hmmm
har du prøvet min før omtalte kommando ?
jeg tror desværre ikke den findes i win98, men prøv alligevel da jeg
ikke kan huske om den kommando findes deri

mvh
Peter M.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 15-08-03 06:58