Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Gemme billeder i IE6
Fra : Anders Houmark

Dato : 13-08-03 13:03

Hejsa
Er her nogen som ved hvad pokker der er i vejen med min internet explorer -
alle billedfiler omdøber den til "ikke navngivet.bmp" når jeg f.eks.
højreklikker på et billede, jpg/gif/... det er ligemeget, alt ender bare i
"ikke navngivet.bmp" :(..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 13-08-03 13:28

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg f.eks. højreklikker på et billede, jpg/gif/... det er ligemeget,
> alt ender bare i "ikke navngivet.bmp" :(..

Tøm Midlertidige Inteernetfiler, og sæt størrelse på mappen til 10-40MB så
sker det ikke igen.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-08-03 14:51

Soeren Nielsen wrote:
> "Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tøm Midlertidige Inteernetfiler, og sæt størrelse på mappen til
> 10-40MB så sker det ikke igen.

Det virkede! Rigtig mange tak, det er jo bare alletiders

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk