MS Windows
briani 27239
blå skærm
Fra : Ralf Keldorff

Dato : 13-08-03 12:57

Hej

engang imellem bliver min skærm pludselig blå og starter lagring af
hukommelsen.
Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvad der sker og hvordan jeg
undgår det.
Mine pc datas er som følgende
amd 1333
ram 512

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-08-03 13:04

"Ralf Keldorff" <2751881m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hukommelsen.
> Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvad der sker og hvordan jeg

Og dit operativsystem er???

--
---- Laziter ----
Everyone loves victory.

Fra : Ralf Keldorff

Dato : 13-08-03 14:17

win2000

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-08-03 16:00

Og fejlmeddelelsen?

Fra : Ralf Keldorff

Dato : 13-08-03 16:58

det er desværre alle mulige forskellige. F.eks error
windows.rod>\system32\hal.dll

Fra : Ralf Keldorff

Dato : 13-08-03 17:00

dog står der ved alle meddelelserne starter lagring af hukommelsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-08-03 22:41

Kun selve fejlmeddelelsen er relevant.

On Wed, 13 Aug 2003 17:59:43 +0200, "Ralf Keldorff"