Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søges: Billede af en fadøl
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 13-08-03 12:41

Hej med jer.

Jeg er igang med at lave webdesign for en bar, og vil i den forbindelse
meget gerne have fat i et godt billede af en fadøl.Er der noget der ligger
inde med sådan et? Eller ved hvor man kan finde det?

Mvh
Morten Bock

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 13-08-03 12:46

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> wrote:
> [...]
> meget gerne have fat i et godt billede af en fadøl.Er der noget der ligger
> inde med sådan et? Eller ved hvor man kan finde det?

Hvis du giver en, skal jeg gerne ta' et billede af den ;)

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Jesper

Dato : 13-08-03 12:48

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget gerne have fat i et godt billede af en fadøl.Er der noget der ligger
> inde med sådan et? Eller ved hvor man kan finde det?

Du får nok mest ud af at gå ind i den omtalte bar og sige at du skal bruge
en af deres fadøl til fotografering.

OG SÅ DRIKKER DU DEN BAGEFTER....

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-08-03 14:02

Morten Bock Sørensen (news@mortenbock.dk) skrev følgende:
> [...]
> forbindelse meget gerne have fat i et godt billede af en fadøl.Er der
> noget der ligger inde med sådan et? Eller ved hvor man kan finde det?

Kan denne bruges? Det eneste jeg lige havde ved hånden.

http://petersens.homepage.dk/fadbamse.jpg

Det er synd toppen ikke er med, men der kunne nok laves noget sødt ud af det
alligevel. Lad os se hvad du finder på.

- Martin Petersen

Fra : .Kody

Dato : 13-08-03 15:35

Perfekt passer fint på mit skrivebord

..Kody

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 13-08-03 16:43

> [...]
>
> http://petersens.homepage.dk/fadbamse.jpg
>
> Det er synd toppen ikke er med, men der kunne nok laves noget sødt ud af

Det er et godt billede, men jeg skulle helst have et lige fra siden, da den
skal bruges som baggrund... Jeg tror dog jeg har fundet en løsning. Jeg har
taget dette foto af en Ceres Top og leget lid med lyset, så den bliver
gylden. Og så har jeg ellers klippet et stykke uden mærkater ud så det liger
et stykke af en fadøl...

http://www.ceres.dk/webportal/ceres/DK/btb.nsf/BB829335DC24A01BC1256C0100425
147/$file/300.jpg

Tror det bliver ok. Poster resultatet her når jeg er færdig.

/Morten

Fra : Flemming Joensson

Dato : 13-08-03 23:30

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> wrote in

> http://www.ceres.dk/webportal/ceres/DK/btb.nsf/BB829335DC24A01BC1256C01
> 00425 147/$file/300.jpg
>
> Tror det bliver ok. Poster resultatet her når jeg er færdig.

Husk hvem billedet tilhører og bed om lov til at bruge det inden du bruger
det i et design du får penge for. Kender en der brugte 12 sekunder af en
elvis sang på en cd med et opslagsværk tror jeg det var. Han blev mødt med
et ret stort erstatningskrav - så pas lidt på med bare at tage ting fra
nettet.

Flemming

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 14-08-03 02:11

> [...]
> et ret stort erstatningskrav - så pas lidt på med bare at tage ting fra

Der er heldigvis også forskel på musik og billeder mht den slags. Men
ligemeget hvad, så er Ceres nok til at snakke med, da det er dem der leverer
øl til baren... og det i store mængder

/Morten

Fra : Felix

Dato : 13-08-03 15:36

On Wed, 13 Aug 2003 13:41:25 +0200, Morten Bock Sørensen wrote:

>Jeg er igang med at lave webdesign for en bar, og vil i den forbindelse
>meget gerne have fat i et godt billede af en fadøl.Er der noget der ligger
>inde med sådan et? Eller ved hvor man kan finde det?

Prøv Google -> Billeder -> fadøl (eller øl). Så skal du bare se
løjer.
Men husk nu at få lov til at bruge billedet på hjemmesiden.

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 14-08-03 02:10

> Prøv Google -> Billeder -> fadøl (eller øl). Så skal du bare se
> løjer.
> Men husk nu at få lov til at bruge billedet på hjemmesiden.

Der har jeg søgt, men det er svært at finde noget i en ordentlig opløsning
derinde.

Fra : Axel Søgaard

Dato : 22-08-03 15:35

Så må du da bede en fotograf om at tage det billede,du skal bruge!
axel søgaard

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 22-08-03 16:40

"Axel Søgaard" <axelsoegaard@mail.tele.dk> wrote in message
> Så må du da bede en fotograf om at tage det billede,du skal bruge!
> axel søgaard

Jeg har desværre ikke det store budget, og ej heller tidsramme, så derfor
brugte jeg denne hurtige løsning. Og jeg fandt hvad jeg skulle bruge

Mvh
Morten Bock