MS Windows
briani 27239
Fejl ved start af Windows
Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-08-03 12:18

En bekendt i Norge har lige sendt mig en anmodning om hjælp, som jeg
ikke kan klare. Siger det nogen noget? Jeg er ikke sikker, men jeg
tror nok han kører XP - jeg spørger ham senere i dag.

"Når jeg slår den på, får jeg en melding: under initaliseringen af
IOS: Windows beskyttelsesfejl. Du må starte på nytt !!!"

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : afm

Dato : 13-08-03 12:54

Se de ca. 10 tidligere indlæg vedr. dette..
( han har fået en virus )

Fra : Thomas Madsen

Dato : 13-08-03 13:11

afm skrev:

> Se de ca. 10 tidligere indlæg vedr. dette..
> ( han har fået en virus )

Hvordan kan du udlede det ud fra en fejlmelding som siger:
"IOS: Windows beskyttelsesfejl. Du må starte på nytt !!!" ?

Den fejlmeddelelse er ikke den meddelelse du får med omtalte orm.
Desuden så tvivler jeg på at meddelelsen kommer fra WinXP. Det er
nok nærmere Win95 eller 98 som Blaster-ormen slet ikke angriber.

Du kan (Kurt) prøve at henvise ham nordmanden til denne artikel:
<http://support.microsoft.com/?kbid=263466>.

Madsen.