Star Trek: Elite Forces 2
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 13-08-03 11:31

Hjæææælp....

Er der nogen der har nogen fif til hvordan den bane hvor man skal styre en
kanon på Enterprise kan klares??

Jeg får en sjælden gang den fjendtlige cruiser ned på ca. 50%, men normalt
får jeg røv ved ca. 75%..

At bruge højre museknap til at skyde med, syne sjeg kun gør ondt værre.. Den
er ikke til at ramme med, og er hammer langsom..

Fra : Rasmus

Dato : 13-08-03 15:28

Det er en svær bane, men her er et par fif

- Det er slet ikke meningen at du skal skyde det store skib ned (hvis du gør
det får du mission failed)... Det du skal gøre at at tage den våben ud (der
kommer nogle blå markeringer skulle jeg mene)

- Ved ikke om du ved det, men de små skibe skyder nogle blå kugler af og det
store skyder gule kugler af.... Disse skal DU skyde ned inden de rammer
Enterprise (eller i hvert fald begrænse antallet af hits så du selv har nok
skjold til at det store skib kommer forbi nok gange til at tage alle den
våben ud)....

/Rasmus

Fra : KaffemandREMOVE@stor~

Dato : 13-08-03 21:50

On Wed, 13 Aug 2003 12:31:10 +0200, "*DrømmeFyren*"
> [...]

>At bruge højre museknap til at skyde med, syne sjeg kun gør ondt værre.. Den
>er ikke til at ramme med, og er hammer langsom..

Glem at skyde på de små skibe og koncentrer dig om at skyde det store
skib i de tre punkter, der er markeret.

Og sørg for at skyde alle de missiler ned, som både det store og de
små skyder efter dig. Dette er meget vigtigt. Ellers har du ikke en
chance for at overleve.

Så skulle det være muligt at skade den store Cruiser nok til at de
stikker af. Men husk du må ikke smadre det.

Men ellers held med spillet...

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 13-08-03 22:27

Held og lykke !
Super sej spil !
pd

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 13-08-03 23:34

> [...]
Den
> er ikke til at ramme med, og er hammer langsom..

Tak for hjælpen til jer begge... Det tog kun 4 forsøg at klare den med jeres
hjælp.. *S*