Erfaringer med software til
Fra : Lene

Dato : 13-08-03 11:44

Hej

Er der nogen der har nogle erfaringer med et eller flere af de mange
produkter der findes på markedet?

Lene

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 13-08-03 12:22

Hejsa

Ja jeg kender selv både breedemate og breeders assistant, men det er nu til
vores katte, jeg bruger nu selv kun breedemate og er emget glad for det

Du ka søge på google efter begge og ligge demoversionen ned, i breedemate
kan man ikke gemme i demo, men i assistant kan du gemme op til 100 hunde
inden du ahr brug for at købe versionen.

MVH
Gitte

Fra : Kimmi

Dato : 13-08-03 14:03