DRK B-prøver denne weekend
Fra : Jane Kiilerich

Dato : 13-08-03 09:24

HEj

Jeg overvejer at ville lave en resultatliste for officielle
arrangementer på min hjemmeside (http://www.retrieverne.dk).

Men så skal jeg jo have resultaterne, så jeg vil lige prøve noget denne
weekend, jeg vil se om jeg ikke kan få hjælp "udefra". Så, hvis du skal
til B-prøve i Sydjylland den 16. eller på Midtsjælland den 17., vil du
så hjælpe mig og enten sende mig et katelog med resultaterne, eller
maile mig resultaterne efter prøven (så hurtigt som muligt).

Jeg klarer selv B-prøven i Nordjylland den 17., da jeg selv skal deltage.

Hvis der er nogle der har resultaterne fra B-prøven den 9. (i sidste
weekend) i Østjylland, så må I også meget gerne sende dem.

Skriv om du vil hjælpe.

Jane

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948
mail@Retrieverne.dk
http://www.Retrieverne.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 13-08-03 10:16

"Jane Kiilerich" <mail@retrieverne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis der er nogle der har resultaterne fra B-prøven den 9. (i sidste
> weekend) i Østjylland, så må I også meget gerne sende dem.

Hej Jane
Jeg skal desværre ikke på de nævnte prøver (vi glemte at melde til !). Men
derimod til Centrums prøve d. 6/9. Kan det bruges?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 13-08-03 11:54

Battlefield´s wrote:

> [...]
> Jeg skal desværre ikke på de nævnte prøver (vi glemte at melde til !). Men
> derimod til Centrums prøve d. 6/9. Kan det bruges?

Meget gerne. Du må selv bestemme om du skriver resulteterne (alle) i en
mail eller sender et katelog (det er nok det nemmeste for dig).

Og held og lykke.

Jane

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948
mail@Retrieverne.dk
http://www.Retrieverne.dk

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 18-08-03 13:18

Er der nogle her der skal til DRK's B-prøve den 24. august? og hvis vil
du så hjælpe mig med et katelog med resultater?

Jane

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948
mail@Retrieverne.dk
http://www.Retrieverne.dk