Sommer billeder
Fra : Nina Søgaard

Dato : 13-08-03 08:45

Hej igen

Der er kommet nye sommerbilleder af misserne i albummet.
Der er nogle virkelig gode imellem; især af Cindy og min søns badebassin

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-08-03 09:11

"Nina Søgaard" <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> skrev i en meddelelse news:3f39ec71336ab@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> [...]
>
> Der er kommet nye sommerbilleder af misserne i albummet.
> Der er nogle virkelig gode imellem; især af Cindy og min søns badebassin

Herlige fotos - og sikke nogle skønne katte, du har!

mvh Eva

Fra : Nina Søgaard

Dato : 13-08-03 10:36

> 'Nina Søgaard' <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> skrev i en meddelelse =
> badebassin

> Herlige fotos - og sikke nogle skønne katte, du har!
>
> mvh Eva

Hej Eva.

Tusind tak
De er også bare vidunderlige!!
Jeg havde længe drømt om at have så vidunderlige dyr i mit liv,
så de er virkelig en drøm der er gået i opfyldelse!!!