MS Windows
briani 27239
DVD
Fra : JORI

Dato : 13-08-03 08:35

Hej til alle
Kan nogen hjælpe mig med mit problem?
Jeg har en IBM Aptiva, opgraderet til 256MB Ram og kører Windows XP.
Da jeg gik fra Win98 til Xp, kunne jeg ikke mere se DVD film. Jeg har så
lige købt og downloaded et program fra InterVideo, ($15.00) som skulle
hjælpe. Jeg har nu fået lyd fra DVD'en, men ikke nogen billeder.Har I en ide
om hvad jeg mangler?
M.v.h.
JORI

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-08-03 11:56

JORI wrote:
> Kan nogen hjælpe mig med mit problem?

Det kommer an på hvad det er :)

> Jeg har en IBM Aptiva, opgraderet til 256MB Ram og
> kører Windows XP.

Måske det har noget med DVD drevet at gøre, skriv lige
hvilken Aptiva model det er og evt. hvilket DVD drev.

> Da jeg gik fra Win98 til Xp, kunne jeg ikke mere se DVD film.

Ærgeligt, hvad brugte du i Windows 98 til at se film med?

> Jeg har så lige købt og downloaded et program fra InterVideo,
> ($15.00) som skulle hjælpe. Jeg har nu fået lyd fra DVD'en,
> men ikke nogen billeder.Har I en ide om hvad jeg mangler?

Jeg kan se DVD film med Windows Media Player, som ligger
i Windows XP. Har du prøvet det program?
Nyeste version:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player.aspx

--
Mvh.