Flere der skal til Schwerin?
Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-08-03 08:01

Hej folkens,

er der flere end mig (og Steen & Sonja) der skal til Schwerin i weekenden?

Og hvis der er nogen der har erfaringer med Alva Uddin og Stephe Bruin som
dommere i kat. II vil jeg gerne høre dem, for de dommere kender jeg ikke.
Kurt Wahlberg som også er dommer i kat. II behøver jeg derimod ikke høre
mere om

/Pernille

Fra : Morten Skjershede

Dato : 13-08-03 13:30

Hej Pernille

Ja vi skal også til Schwerin, har mailet lidt med Steen om at vi måske
skulle finde ud af at drikke "en kop øl" lørdag aften det kunne være
hyggeligt. men det kan vi jo snakke om på udstillingen.
Alva Udin er efter min mening en kompetent dommer, omend lidt speciel, men
hvem er ikke det..*GG*
Hun har et godt tag på katte, og ved meget..hun er jo gammel i gårde.
Stephe Bruin kender jeg ikke.
Glæder os til at møde dig + alle andre.

Hilsen
Ulrich & Morten
www.dk-yeoman.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-08-03 13:35

Jaaah - så får jeg også for en gangs skyld chancen for at se jeres små
"rumvæsner"

Jeg har jo kun en enkelt kat med, så jeg skal rigtig se på spændende
katteracer når nu jeg for en gangs skyld har tid

/Pernille

Fra : Lindes

Dato : 13-08-03 13:51

"Pernille Scharff" skrev:
... er der flere end mig (og Steen & Sonja) der skal til Schwerin i
weekenden?

Ja jeg skal også derned med min Perser dreng; Silver - bliver helt underligt
at have "een" kat med..
Hvor skal i andre bo henne ??

Mvh Charlotte,

Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-08-03 14:39

Hej Charlotte,

> Hvor skal i andre bo henne ??

Vi skal bo på Hotel Europa, håber det er så godt som det er beskrevet på
hjemmesiden *grin*

/Pernille

Fra : Morten Skjershede

Dato : 14-08-03 11:15

Hej Charlotte..
Glæder os til endnu engang at møde dig + kat)
Vi skal bo på ETAP Hotel Sud..(Det er billigt)
Måske du også er frisk på mad eller en "kop øl" Lørdag aften

Ulrich & Morten

Fra : Lindes

Dato : 14-08-03 14:51

Hej

Tak i lige måde hvor mange katte har i med ??
Vi skal bo på Zimmervermietung H. Telthorster, hvor der også er billigt at
bo + vi må have katten med, hvis den ikke spiser de andre gæster *ss*

Det lyder da hyggeligt med mad /en kop øl lørdag aften.. så håber jeg bare
at mine kørefæller også synes det - ellers må vi finde ud af noget..

Mvh Charlotte

Fra : Birgitte

Dato : 13-08-03 14:44

> [...]
> Kurt Wahlberg som også er dommer i kat. II behøver jeg derimod ikke høre

Hej Pernille
Vi kommer også sammen med Charlotte Henriksen der har Secercat.
Vi har NFO Berlinetta gr.5 og MCO Joker Face gr.6 med...Charlotte har MCO
Jessica Fletcher gr 5 med.
Ved at også Askov kommer med sort MCO.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk