Jubii - ingen sol!!!
Fra : Nina Søgaard

Dato : 13-08-03 07:13

Hejsa.

Er jeres små terrorister lige så vanvittig lykkelige over det lidt
køligere vejr, som mine er???
Der bliver simpelthen braget gennem hele huset, ud i haven, tilbage ud i
gården, helt op på klatremiljøet, ud og plaske i drengens vandbassin og
så ellers forfra!
Fuld fart frem!!!
Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om at de nyder det lidt køligere vejr

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 13-08-03 08:49

> Hejsa.
>
> Er jeres små terrorister lige så vanvittig lykkelige over det lidt
> køligere vejr, som mine er???

Hej Nina !

Hvor bor du ?????
Jeg bor på sydsjælland og her er der stadigvæk kvælende varmt, i
skrivende stund (09.35) er der overskyet men alligevel 25° c. !!!! Mine
dyr er meget påvirket af varmen, kattene ligger meget indendørs og
sover, kaninerne kommer ikke ud før om eftermiddagen når der ikke
længere skinner sol der hvor løbegårdene står og chinchillaerne er meget
stille, de sover hele dagen og er ikke specielt aktive om aftenen. Men
nu spår de regnvejr i aften og det ville være dejligt, luften trænger
til at blive renset og jeg er sikker på at det også vil være godt for
dyrene.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina Søgaard

Dato : 13-08-03 08:59

> [...]
> nu spår de regnvejr i aften og det ville være dejligt, luften trænger
> til at blive renset og jeg er sikker på at det også vil være godt for

Hej Hrönn.

Jeg bor i Taastrup.......
Her har det været noget overskyet det meste af morgenen, så her var lidt
køligere end de sidste mange dage.
Men nu er solen også kommet igen her, så nu er misserne fladet helt ud
igen.
De har godt nok også lidt under varmen, og bare ligget sløve hen, det
sidste laaannnge stykke tid.
Vi må håbe at det snart bliver lidt køligere igen!!

Fra : Louise Hansen

Dato : 13-08-03 09:13

Her i Aalborg skinner solen også og termometeret viser ca. 23 grader i
skyggen, men mine bimser har tillagt sig en helt anden taktik - de
benytter de lidt køligere nattetimer til at drøne rundt og larme, lidt
til ærgelse for vi "forældre", der gerne vil have vores nattesøvn!
Misserne, de kan jo bare flade ud om dagen, hvor vi andre faktisk gerne
skulle lave noget konstruktivt!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : jens skov

Dato : 13-08-03 17:12

....som altid, skinner solen her på Bornholm!!- har været i nærheden af de 30
grader hele dagen! Mulle har valgt at ligge sig under en busk, for engang i
mellem at tage en "lille dukkert" i fuglebadet!!

Kh Sif

Fra : Kate

Dato : 16-08-03 10:13

Nina Søgaard <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> wrote in

> Er jeres små terrorister lige så vanvittig lykkelige over det lidt
> køligere vejr, som mine er???

Jeps, Mowgli har væltet det meste af huset her siden i torsdags. Donse
og Lante har forsøgt at hjælpe, men Mowgli er og bliver mesteren på det
punkt

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar