Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re: Olympus
Fra : Helle

Dato : 05-04-01 08:15

> Hvad er navn + version på den software du bruger?
Softwaren hedder CAMEDIA Suite, men der har aldrig før været problemer med
det.
Det kom først efter at jeg formaterede harddisken og satte programmet ind
igen.

Så jeg tror at det er noget i systemet, der skal indstilles.
Jeg håber i kan hjælpe mig.
Det er pænt af dig at du vil maile det andet program, men hvis det er noget
i systemet, så virker det nok ikke.

Hilsen Helle.

Fra : PR

Dato : 05-04-01 20:27

Jeg er ikke sikker på at det er til nogen hjælp, men jeg bruger programmet
Came.exe til min 2020. Det er meget enkelt at bruge og kører hurtigere end
det software,der fulgt med kameraet. Man kan også optage billeder direkte
ind på harddisken med programmet. Det er freeware og kan findes her:
http://www.butaman.ne.jp/~tsuruzoh/index-e.html
mvh. Peter Risum