Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital fremkaldelse - levering eller ej
Fra : Henrik Münster

Dato : 12-08-03 21:56

Mange spørger om digital fremkaldelse. Jeg fik bl.a. Pixum anbefalet og
læste på deres hjemmeside. Så læste jeg på Gabs' hjemmeside og opdagede
til min overraskelse, at der skal man vælge, hvilken fotohandler, man
vil hente billederne hos. Jeg synes da, at en af fordelene ved et
digitalt kamera er, at man ikke skal bruge tid på at tage ind til byen
til fotohandleren eller køre ud til Bilka. Det er da meget nemmere at få
billederne sendt. Men jeg er måske den eneste, der synes sådan. For det
bliver aldrig nævnt, om man får billederne sendt eller skal hente dem i
butikken.

--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 12-08-03 22:33

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse
> der skal man vælge, hvilken fotohandler, man
> vil hente billederne hos. Det er da meget nemmere at få
> billederne sendt.

Nogle benytter jo muligheden for at chekke priser på CF kort, bedre
batterier, eller få sig en snak om foto, når de alligevel skal hente
billederne, og mange gange hentes de jo i forbindelse med andre indkøb, som
du alligevel ikke kan få bragt til din dør. Så du skal ud i verden.*S*
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 13-08-03 12:13

Fotolabo sender billederne med en faktura, og i god kvalitet.

http://www.fotolabo.net/danmark/index_high.html

--Michael

Fra : rAnders

Dato : 13-08-03 14:07

"Michael Holm" <email@email.dk> skrev i en meddelelse
> Fotolabo sender billederne med en faktura, og i god kvalitet.
>
> http://www.fotolabo.net/danmark/index_high.html
>
> --Michael

Ja hvis prisen ikke betyder noget

rAnders.

Fra : Katja

Dato : 13-08-03 23:50

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse
-SNIP-
> [...]
eneste,
> der synes sådan. For det bliver aldrig nævnt, om man får billederne sendt

Du er ikke den eneste

Jeg er nybegynder på det digitale marked og har prøvet at få billeder
fremkaldt
hos http://www.digitalfotoservice.dk/. Man betaler med Dankort og billederne
bliver leveret med posten. Nemt og hurtigt.

Venligst
Katja