Fornærmet prins...
Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 12-08-03 23:10

Hej med Jer.

Hver aften sker det samme herhjemme...
Jeg sidder ved computeren, min lille prins kommer og vil gerne være social.
Han stiller sig midt på tastaturet, jeg beder ham flytte sig bare en
aaanelse..han knurrer, ser fornærmet ud - og går sin vej.
Jeg har prøvet at forklare ham, at jeg gerne vil nusse hvis han bare vil
ligge sig ved siden af...næ tak, så kan han da gå igen - dumme computer!

Går ud fra at det er helt og aldeles normalt...

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Louise Hansen

Dato : 13-08-03 00:06

> [...]
> ligge sig ved siden af...næ tak, så kan han da gå igen - dumme computer!
>
> Går ud fra at det er helt og aldeles normalt...

Hej Charlotte!

Jo, det er vist ganske normalt, hi hi! Når jeg sidder foran
computeren, kommer mine misser også ofte og kræver min opmærksomhed. Så
tager jeg dem som regel op på skøddet for at nusse lidt med den ene
hånd, mens jeg skriver med den anden, men hvis de ikke kan få min fulde
opmærksomhed, så kan det også være ligemeget, lader det til, for så
mjaver de forurettet, hopper ned igen og går deres vej. Men der går dog
ikke længe, inden hele seancen gentager sig, og de bliver ved, til jeg
giver op og koncentrerer mig 100% om dem! Det har jeg moret mig over
mangen en gang!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 13-08-03 08:32

> [...]
> ligge sig ved siden af...næ tak, så kan han da gå igen - dumme computer!
>
> Går ud fra at det er helt og aldeles normalt...

Dengang Tarzan var lille ( det er hann bestemt ikke længere, vejer 5,5
kg 13 mdr. gammel !!!) kom han hver gang jeg satte mig med min bærbare
computer på skødet. Han lagde sig simpelthen ovenpå tasteturet og
kiggede op på mig med sine smukke orange øjne, nu var han klar til at
blive nusset !!
Han gør det ikke længere ,kunne tænkes at det har noget med hans
størrelse at gøre, sååååå stor er min bærbare computer altså ikke

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 14-08-03 11:09

> [...]
> ligge sig ved siden af...næ tak, så kan han da gå igen - dumme computer!
>
> Går ud fra at det er helt og aldeles normalt...

Jeg har også katte, der står foran skærmen/tastaturet - jeg har sat en
stol ved siden af min stol til kattens store fornøjelse, for så kan den
blive nusset, mens jeg læser/skriver.

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 14-08-03 11:42

On 14/08/03 12:08, in article 3f3b5fa88c0ab@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Camilla
Baird" wrote:

> Jeg har også katte, der står foran skærmen/tastaturet - jeg har sat en
> stol ved siden af min stol til kattens store fornøjelse, for så kan den
> blive nusset, mens jeg læser/skriver.

Den går desværre ikke her, hvis han ikke kan ligge PÅ tastaturet, ja så skal
han slet ikke nusses...ellers tak...kan mærke jeg ikke er ønsket..farvel!!
*gg*

Charlotte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-08-03 11:51

<mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote:

> Jeg har også katte, der står foran skærmen/tastaturet - jeg har sat en
> stol ved siden af min stol til kattens store fornøjelse, for så kan den
> blive nusset, mens jeg læser/skriver.

Næh nej - den går ikke! Så får man jo ikke den _fulde_ opmærksomhed!
Selt ikke godt nok! *g*
Det har jeg osse prøvet kan du nok høre, det der med at nusse med en
hånd og bruge den anden på tastaturet... resultat: meeeget fornærmet
kat, der skælder mig huden fuld (Donna) eller en kat med akutte
klatretilbøjeligheder, der som regel betyder at hun prøver at sætte sig
i printeren - hvad der ikke altid er helt heldigt. Men _så_ får hun den
fulde opmærksomhed (Ditte).
He - de ved hvad de vil - og det er jo det der er charmen