N6610 Hjælp
Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 11:25

Howdi all

Sidder med en vens N6610, og jeg undrer mig, den kan sagtens sende sms'er ,
men når vi prøver at ringe på den , eller at ringe den op, får man bare 3
klang , nogen bud på hvad det skyldes ?

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Th Frydensberg

Dato : 12-08-03 11:30

"Nokia-Unlock.dk" wrote:

> [...]
> men når vi prøver at ringe på den , eller at ringe den op, får man bare 3

Spærret på imei nr . Tyverianmeldt .. !
--
Med venlig hilsen / Best Regards /Bester Respekt / Recuerdos / Les
Meilleurs souvenirs /

Fra : vivaldi smith

Dato : 12-08-03 21:11

jeg er helt enig med Th Frydensberg den er imei låst