Debitel kundeservice
Fra : SoftMan Brian

Dato : 12-08-03 11:18

Til dem der ligesom mig undrer sig over at Debitel kunne vinde, vil jeg lige
referere følgende mail:

Fra : Michael Jensen

Dato : 12-08-03 15:23

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> oplyse dig at følgende selskaber har deltaget i branchen:

Hmm... TDC? Gad vide hvilke af TDC selskaberne de har testet kundeservice
hos.

Fra : Camilla

Dato : 12-08-03 19:24

"Michael Jensen" <mij@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
>
> Hmm... TDC? Gad vide hvilke af TDC selskaberne de har testet kundeservice

Ja jf. listen Brian henviser til - så er det jo nok TDC Mobil.
hvorfor undre du dig?

Fra : Michael Jensen

Dato : 12-08-03 23:02

"Camilla" <nothing@nothing.com> skrev i en meddelelse

> Ja jf. listen Brian henviser til - så er det jo nok TDC Mobil.
> hvorfor undre du dig?

Idet TDC er en stor virksomhed med mange datterselskaber og det ikke fremgår
af listen hvilket TDC datterselskab der har deltaget i testen.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 12-08-03 23:20

> Ja jf. listen Brian henviser til - så er det jo nok TDC Mobil.
> hvorfor undre du dig?

Jeg undre mig fordi det lyder skummelt, at debitel skulle have den bedste
support.

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 13-08-03 03:47

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> wrote in message
> jeg

> Jeg undre mig fordi det lyder skummelt, at debitel skulle have den bedste
> support.

Jeg undrer mig over at Telmore ikke var en del af den pågældende test !

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Per Thomsen

Dato : 13-08-03 08:10

> Jeg undrer mig over at Telmore ikke var en del af den pågældende test !

Det skal du jo gøre :)

Per

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 13-08-03 12:50

Jeg undrer mig også at debitel kan vinde... Du får jo også kun
selvbetjening.. Og ingen levende menneske i den anden ende..
Mvh Mikael

Fra : Lars Christensen

Dato : 13-08-03 14:34

On Wed, 13 Aug 2003 04:47:26 +0200, "Telmore - Frank Rasmussen"
<fr@telmore.dk> wrote:

>Jeg undrer mig over at Telmore ikke var en del af den pågældende test !

Måske fordi i selv skulle melde jer til?

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Fischer

Dato : 13-08-03 14:07

> Til dem der ligesom mig undrer sig over at Debitel kunne vinde,
> vil jeg lige referere følgende mail:

Inden vi forundres for meget over dette, var det måske på plads med lidt
kildekritik.

Ved vi overhovedet noget om hvad testen går ud på, og hvilke præmisser der
er opstillet?
Jeg kunne da lave en test hvor hvem som helst kunne vinde.

*Fischer

Fra : Per Thomsen

Dato : 14-08-03 09:01

> [...]
> er opstillet?
> Jeg kunne da lave en test hvor hvem som helst kunne vinde.

Ja garanteret af Debitels laboratorium. :))

Den går da med shampo, så hvorfor ikke?

Per

Fra : Peter

Dato : 14-08-03 19:39

Så vidt jeg ved er Teleperformance Danmark et firma, der lever af at
sælge IVR systemer. Debitel benytter sig af sådan et system(måske købt
hos Teleperformance...hvem ved??).

Det skriger da også til himmelen at Telmore Ikke er med i sådan en
test.(jeg er ikke Telmore kunde)

Hvorfor skulle man ikke tage dem med i testen? Kan Michael fra
Teleperformance svare på det?

mvh Peter

Fra : Per Thomsen

Dato : 15-08-03 10:10

> [...]
> hos Teleperformance...hvem ved??).
>
> Det skriger da også til himmelen at Telmore Ikke er med i sådan en

Enig

Per