N6610 og IrDa
Fra : Anders Ravn

Dato : 12-08-03 09:56

Hej NG!

Jeg har lige købt en USBtoIrDa dims hos cellshoppen.dk og spekulerede på om
nogen kan fortælle mig hvordan jeg får det til at fungere...

Jeg har installeret softwaren fra nokia og drivere mv. til IrDa'en... Den
finder telefonen et kort øjeblik, og så søger den igen... Ikonet på
telefonen blinker også som om den søger...

Nogen gode forslag til hvad jeg gør forkert?

Mvh,

Anders

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 12-08-03 10:18

Sæt hastigheden lidt ned...
Kig på deres hjemmeside og i forum, der står hvordan mener jeg

--

Best Regards/Med venlig hilsen

Mikkel Traberg Knudsen
---------
www.modify.dk - Nokia Reservedele - Unlock
Husk at du kan betale med Dankort/VISA

Fra : Lars

Dato : 12-08-03 12:09

> Nogen gode forslag til hvad jeg gør forkert?

Jeg havde problemer med en IrDA fra Sandberg, der fik jeg flg. forslag der
virkede.

IMPORTANT NOTE

In case you have problem making connection between our prodict and Nokia

cellphone, please modify the IrDA setup in your Window OS by following the
simple

procedures as below :

Win98/Me

Step 1. Click control panel

2. Double click Network Icon

3. Double click USB-IrDA Adapter

4. Click Advanced tab.

5. Highlight Infrared Transceiver Type and select "Vishay 6101E" from the

window ( value ) at the right side.

6. Click OK and restart your computer.

Win2K/XP

Step 1. Double click the safety removal hardware Icon at the right side of
the tool bar

( at the bottom of your monitor screen / desktop ).

2. Click the Propertie button.

3. Click the Advanced tab.

4. Highlight Infrared Transceiver Type and select "Vishay 6101E" at the
right

side windows ( value ).

5. Click OK

hilsen Lars

Fra : Anders Ravn

Dato : 12-08-03 16:51

"Lars" <hult@nspimage.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 2. Click the Propertie button.
>
> 3. Click the Advanced tab.
>
> 4. Highlight Infrared Transceiver Type and select "Vishay 6101E" at the

Super! Det virker :)

//Anders