ogg filer
Fra : BladeWalker

Dato : 12-08-03 20:53

Nogen der kan fortælle mig hvordan og hvilke programmer man kan konventere
ogg filer til mp3 filer.

BladeW

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-08-03 21:32

"BladeWalker" <mail@martinfrank.dk> wrote in message
> Nogen der kan fortælle mig hvordan og hvilke programmer man kan konventere
> ogg filer til mp3 filer.
>
> BladeW

Her er alt hvad hjertet begærer af sådan et program:

http://www.google.dk/search?q=convert+ogg+to+mp3&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

2 nanosekunder på google.. :)

Mikael

Fra : Per Moreau

Dato : 13-08-03 09:04

"BladeWalker" <mail@martinfrank.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan fortælle mig hvordan og hvilke programmer man kan konventere
> ogg filer til mp3 filer.
>
> BladeW

Den her er ganske gratis og virker: www.dbpoweramp.com/dmc.htm
Husk at hente OGG codec fra deres Codec Central også.

Mvh
Per M.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 13-08-03 17:08

Hej

BladeWalker wrote:
> Nogen der kan fortælle mig hvordan og hvilke programmer man kan konventere
> ogg filer til mp3 filer.

Men husk at ogg filer generelt giver bedre lyd på mindre plads i forhold
til mp3. Så lad være med at konvertere dem medmindre du nødt til det af
en eller anden grund.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Madonna Zealot

Dato : 14-08-03 15:28

2 ord:
LAD VÆRE.

Ogg Vorbis er et bedre format énd MP3, som leverer en HØJERE kvalitet, trods
LAVERE bitrate (størrelse). Ogg Vorbis er opensource og frit. Ogg Vorbis er
fremtiden, strit ikke i mod.
Som du kan se på www.vorbis.com så findes der masser af software som kan
arbejde med Vorbis allerede. Hvorfor i al verden vil du dog transkode
filerne?

/Mig

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-08-03 17:25

"Madonna Zealot" <express@yourself.nu> wrote in message
> [...]
> Som du kan se på www.vorbis.com så findes der masser af software som kan
> arbejde med Vorbis allerede. Hvorfor i al verden vil du dog transkode

Kan jo evt være han har en mp3spiller?