Lisbeth Scott
Fra : -V-

Dato : 12-08-03 02:39

Aloha.

Sad og så Alias her til aften, guderne må vide hvorfor, og blev bjergtaget
af den smukke sang ved det sørgelige. Se nedenfor, hvis du ikke vil spoiles.

Det var en utroligt smuk sang, som jeg genkender fra min barndoms klassiske
søndage, dog spillet med lidt mol i durstykkerne. Skrevet af Sibelius? Lød i
al fald som Sinead O'Connor uden dog helt at være det.

Efter megen søgen og higen fandt jeg ud af, at det var Lisbeth Scott med 'Be
Still, My Soul'.
Det ligger åbenbart på et album, som ikke er i hendes eget navn, men nu er
jeg jo blevet nysgerrig mht. hendes egen musik.

Er der nogle, som har hørt hendes plade, og kan fortælle lidt mere?

Thx.

-V-

Spoiler: begravelsen af CIA-agenten.