Midsommer *Spoiler*
Fra : Sune

Dato : 12-08-03 18:54

Hej

Jeg så denne kedelige film forleden dag og missede lige et par ting:

1)
Fandtes der et billede af søsteren der begik selvmord, taget i ham svenskerens hus?
Hvad har hun dog gjort der?

2)
Hvad siger ham svenskeren til Trine(?) da han møder hende inde i huset om aftenen, mens de andre er
ude i haven?

Mvh
Sune

Fra : Casper H. [2620]

Dato : 12-08-03 20:50

> 1)
> Fandtes der et billede af søsteren der begik selvmord, taget i ham
svenskerens hus?
> Hvad har hun dog gjort der?

Nej der var en bøllehat, som søsteren havde tabt den aften de kørte pigen
ihjel. Svenskeren havde fundet hatten og havde sandsynligvis linket den til
pigens forsvinden. Broren fandt et billede af søsteren med bøllehatten i
sommerhuset.

> 2)
> Hvad siger ham svenskeren til Trine(?) da han møder hende inde i huset om
aftenen, mens de andre er
> ude i haven?

Hmm, han spørger om hendes søde veninde (søsteren der begik selvmord) er med
på turen, og hun svarer at hun er syg... Kan ikke huske om der er andet...

Synes iøvrigt at den var et udemærket dansk bud på "I know what you did last
summer".

Mvh

Casper H.

Fra : Sune

Dato : 13-08-03 16:11

On Tue, 12 Aug 2003 21:50:16 +0200, "Casper H. [2620]" <chb*FJERNVEDSVAR*@aub.dk> wrote:

> [...]
>pigens forsvinden. Broren fandt et billede af søsteren med bøllehatten i

Ahh ok. Jeg fik bare det indtryk at motivet på billedet også viste at hun havde været i hans hus på
et tidspunkt.

>Hmm, han spørger om hendes søde veninde (søsteren der begik selvmord) er med
>på turen, og hun svarer at hun er syg... Kan ikke huske om der er andet...

Heh ok. Samtalen er vist lidt længere end det.
Men lad nu det ligge....

>Synes iøvrigt at den var et udemærket dansk bud på "I know what you did last
>summer".

Hvis de havde lavet filmen uden at den lamme nøgle hele tiden dukkede op på sære steder havde den
vel været ok.

Mvh
Sune