Filmlands hjemmeside
Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-08-03 17:22

Jeg skal lige have det på det rene: Websitet filmland.dk har intet med
DR's Filmland at gøre, vel? Hvem står så for sitet, og har det
eksisteret før DR's program?

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!"

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 12-08-03 17:45

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Jeg skal lige have det på det rene: Websitet filmland.dk har intet med
> DR's Filmland at gøre, vel?

Nej. Det kræver ikke mere en et minut på siden at finde ud af. Men DR's
logo er efter min mening placeret for integreret i toplogoet. Det er
efter min mening misvisende - dog lige på grænsen.

> Hvem står så for sitet, og har det
> eksisteret før DR's program?

To minutters detektivarbejde gav svaret: Søren Lyng er både registrant
for domænet og ivrig skribent af de middelmådige anmeldelser. Hvem han
er, ved jeg ikke.

Domænet har været registreret siden 1. februar 2000. Det vil sige længe
før, DR "fandt på" navnet.

Dokumentation:
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?query=filmland.dk&pageid=82&act
ion=cmsview&lang=da

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Rikke & Brian

Dato : 13-08-03 06:41

"Kevin Edelvang" <ingenspam@mig.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej. Det kræver ikke mere en et minut på siden at finde ud af. Men DR's
> logo er efter min mening placeret for integreret i toplogoet. Det er
> efter min mening misvisende - dog lige på grænsen.

Ja jeg troede ærlig talt de hørte sammen. Det forklarer dog en del for mig
at de ikke gør. Bl.a. kunne jeg ikke forstå at film der havde fået ret gode
anmeldelse da de kom i biffen, fik skod anmeldelser på DVD. Samt nogle af de
film de roste, det fattede jeg simpelthen ikke, troede måske det var fordi
at Ole M. var væk, at det gik ned af bakken. f.eks. 5 ud af 6 til Daredevil.
Eller det her citat: "Dansk film har fostret gode gysere som f.eks
Nattevagten og Sidste Time." Ja Nattevagten var god, men Sidste Time.

Mvh. Brian