Erfaring med motorrens...
Fra : Per

Dato : 12-08-03 12:23

Ja, så er Protec Engine Flush prøvet, og ja, der er en forskel. Min BUKH
DV20ME oser ikke så meget mere, og den går mere blødt.
Efter at have kørt med midlet i den gamle (varme) olie i 20 min., så
skiftede jeg olie og filter. Brændstoffilteret blev også skiftet, og der kom
noget "Diesel Injector" i brændstoftanken.
Det var først efter en del timer på vandet, at osen blev mærkbar mindre -
sikkert pga. "Injectoren".

/Per

Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 16-08-03 20:31

Jeg har også prøvet kuren, men jeg er ikke tilfreds.

mvh
/Børge

Fra : John Hilt

Dato : 01-09-03 09:42

On Tue, 12 Aug 2003 13:22:48 +0200 Per wrote:

>Ja, så er Protec Engine Flush prøvet, og ja, der er en forskel. Min BUKH
>DV20ME oser ikke så meget mere, og den går mere blødt.

Blød gange er et dårlig tegn, en dieselmotor skal gå hardt og knatrende,
noe som er et tegn på god forbrenning.

>Efter at have kørt med midlet i den gamle (varme) olie i 20 min., så
>skiftede jeg olie og filter. Brændstoffilteret blev også skiftet, og der kom
>noget "Diesel Injector" i brændstoftanken.

Anvend aldri kondensfjerner, Lurium XL 2000 eller annet i drivstoffet.
Dysene kan da bli ødelagt av oppløst vann slik at de ikke lenger
finfordeler dieseloljen, men sprøyter den inn som en stråle.

--

- Windows, for the idiot in all of us.