Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En lille advarsel hvis man skal ud og købe~
Fra : Jesper Juul

Dato : 12-08-03 19:56

Fra : Flemming

Dato : 12-08-03 20:44

Jesper Juul <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse
news:bhbd7n$2ro0$1@news.cybercity.dk...
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=20196

Hvis jeg var producent af "Flemming FLASH" ram kort, ville jeg også advare
mod alle de andre. Det er nemlig kun dem jeg producere der duer

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)

Fra : Johannes Kaalby Clau~

Dato : 13-08-03 12:16

On Tue, 12 Aug 2003 20:55:55 +0200, "Jesper Juul" <nospam@deaster.dk>
wrote:

>http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=20196

Haha. Hvordan skal man kunne tage det alvorligt når de nævner at de
"dårlige" flash kort bruges i lommeregnere?!

Jeg gad godt se en lommeregner der indeholder et 256MB flash kort...
eller hvad med et 1GB?
Og forresten er det da også vigtigt at hukommelsen på lommeregnere
ikke svigter. En af de største lommeregnere, TI-89, har altså kun
188KB ram... og min TI-83 har 32KB. lol

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-08-03 22:09

Johannes Kaalby Clausen [6440] <johannesSLETDETTE@jay.net> skrev:

> En af de største lommeregnere, TI-89, har altså kun
> 188KB ram... og min TI-83 har 32KB. lol

Øhhhhh.......
Har du nogensinde hørt om HP lommeregnere ?!?
HP 49g har 1.5MB

(512KB RAM og 1MB Flash ROM for data storage)

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Møller