Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Danmark Rundt 2003 test
Fra : Morten

Dato : 12-08-03 18:54

Hejsa...

Første gang jeg poster et billede her... Så det virker muligvis ikke??
Nå men billedet er uploadet til dk.binaer
3f3928dc$0$7838$ba624c82@nntp03.dk.telia.net

Håber det virker...

MVH Morten

Fra : Morten

Dato : 12-08-03 18:57

Hmmm det virkede vist ikke. Prøver lige sådan her så.

Beklager...

Fra : lars bo

Dato : 13-08-03 07:03

Hej Morten
Af et sportsbillede at være synes jeg det er noget stillestående.
Er der fart over feltet, som ansigtsudtrykket på den midterste rytter kan
antyde, eller diskutere de aftenens menu (de 2 yderste)?
Hvis du vil vise fart skal du tage billedet fra siden og følge rytterne med
kameraet, således at baggrunden bliver sløret/trukket ud.
Ellers godt skarpt.
--
hilsen
lars bo

Fra : Morten

Dato : 13-08-03 09:35

Helt bevist med skarpheden og den hurtig lukketid.
Kan godt li' man kan se detaljer og som du siger hastigheden ligger i
rytternes ansigt(er).

Men det er selvfølgelig det er et spørgsmål om smag og behag...

MVH Morten

Farten