Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med negativ/diasscannere?
Fra : Torben Wridt

Dato : 12-08-03 14:06

Hej!
Jeg håber ikke, at jeg har overset, men jeg kan ikke erindre, at de nye
generationer af scannere har været omtalt.
Jeg er især interesseret i at høre om jeres erfaringer mht. diasscannere.
Hvad med at droppe et par demoer i dk.binær?
Jeg har især fattet interesse for HP's scannere.

På forhånd mange tak!

Med mange venlige hilsner,
Torben W.

P.S. Og husk lige at fortælle hvilken film du har brugt.

Fra : Ole

Dato : 13-08-03 09:26

Hej Torben

Jeg har gode erfaringer med hp s20 og nu med Nikon Coolscan IV.

Har prøvet Olympus es-10 og Minolta Dual Scan 2 uden at være imponeret.

Hvis du kigger på www.photos4u.dk vil du kunne se HP-scanninger i
gallerierne 1-27 og Nikon i gallerierne 28-29.

Filmtypen fremgår af sitet.

God fornøjelse.

Ole

Fra : Torben Wridt

Dato : 14-08-03 09:35

"Ole" <ole@atomb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du kigger på www.photos4u.dk vil du kunne se HP-scanninger i
> gallerierne 1-27 og Nikon i gallerierne 28-29.

Hej Ole!

Flotte sager. Super detaljer.
Men......., s20'eren er vist ikke lige noget for mit portemonix.
Jeg havde kig på 3570c eller måske 4570c. Det er lidt mere jordnært for en
amatør, hehe.

Men tusind tak for dit indlæg!

Venligst,
Torben W.