Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Post Danmark Rundt 2003
Fra : U. Pedersen

Dato : 12-08-03 11:20

Lidt fra forberedelserne til starten her i dag.
http://home1.stofanet.dk/fotosiden/post/index.html

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Hans Otto Niesen

Dato : 12-08-03 13:41

U. Pedersen wrote:

> Lidt fra forberedelserne til starten her i dag.
> http://home1.stofanet.dk/fotosiden/post/index.html

Kommer der flere billeder?, de er gode, jeg
har tilladt mig at give din link vidre på "Post Danmark rundt" chatten
73 gs de OZ2HNS / Hans Otto
oz2hns@pc.dk
http://oz2hns.qrz.dk/
Medl. af EDR,ARRL og DARC

Fra : Kurt Brixen

Dato : 12-08-03 15:42

On Tue, 12 Aug 2003 14:41:11 +0200, Hans Otto Niesen <oz2hns@pc.dk>
wrote:

> [...]

Det er spændende billeder.

>Kommer der flere billeder?, de er gode, jeg
>har tilladt mig at give din link vidre på "Post Danmark rundt" chatten

Billederne ligger på Stofanet, og der accepteres kun 150 MB trafik pr.
måned. De billeder der ligger nu fylder ca. 1,5 MB tilsammen, så det
er nok snart slut med at se dem.

Kurt Brixen

Fra : U. Pedersen

Dato : 12-08-03 17:47

Kurt Brixen skrev:

>Det er spændende billeder.

>Billederne ligger på Stofanet, og der accepteres kun 150 MB trafik pr.
>måned. De billeder der ligger nu fylder ca. 1,5 MB tilsammen, så det
>er nok snart slut med at se dem.
Hej Kurt

Ja, det var jeg så ikke lige klar over

Fra : U. Pedersen

Dato : 12-08-03 17:46

Hans Otto Niesen skrev:

>Kommer der flere billeder?, de er gode, jeg
>har tilladt mig at give din link vidre på "Post Danmark rundt" chatten
>--
Hej Hans

Tak, ja jeg regner med der kommer noget fra mål området i Aalborg
senere i aften

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-03 15:54

"U. Pedersen" <ulf_pedersen@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt fra forberedelserne til starten her i dag.
> http://home1.stofanet.dk/fotosiden/post/index.html

Hvilken software benytter du til billedfremvisning?

--
-Jens B.

Fra : U. Pedersen

Dato : 12-08-03 17:49

Jens Bruun skrev:

>"U. Pedersen" <ulf_pedersen@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

>Hvilken software benytter du til billedfremvisning?

Hej Jens

Kommer her

Arles Image Web Page Creator
http://www.digitaldutch.com/arles/