Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Optagelse og recording - hjælp
Fra : KBP

Dato : 11-08-03 20:44

Mit Sony Cypershot digitalkamera er begyndt at fryse et billede når det er
taget. Derefter skal jeg vælge enten "delete" eller "record". Når jeg vælger
"record" optager det billedet og lagrer det. Først nu kan jeg tage det næste
billede.
Denne funktion må være blevet slået til enten da jeg skiftede kort i
kameraet eller da jeg ville slette et mislykket billede.

Hvordan indstiller jeg kameraet så det fungerer som før - altså uden record
funktionen?

Brugsanvisningen giver ingen anvisninger på fænomenet.

MVH Karen

Fra : Zalza

Dato : 12-08-03 01:09

> Mit Sony Cypershot digitalkamera er begyndt at fryse et billede når det er
> taget. Derefter skal jeg vælge enten "delete" eller "record".

På mit Sony Cypershot kan jeg vælge mellem "delete" og "return" (måske det
du mener?)

"Return"?

Fra : KBP

Dato : 12-08-03 16:51

"Zalza" <no.sp@m> skrev i en meddelelse

> På mit Sony Cypershot kan jeg vælge mellem "delete" og "return" (måske det
> du mener?)

Nej - det er som jeg skriver: record

> næste
>
> "Return"?

Som skrevet tror jeg denne indstilling opstod i et forsøg på at "delete" et
foto via menuen og delete.
Hvad der så er sket aner jeg ikke, men det er meget irriterende ikke straks
at kunne tage det næste skud.

MVH Karen

Fra : Zalza

Dato : 12-08-03 18:05

mit kamera har en reset funktion i bunden... prøv at trykke på den .. med en
nål eller anden lille genstand

/Zalza

Fra : KBP

Dato : 12-08-03 21:02

> mit kamera har en reset funktion i bunden... prøv at trykke på den .. med
en
> nål eller anden lille genstand
>
> /Zalza

Det er hermed prøvet under kyndig vejledning af brugsanvisningen. Og det
virkede!!! Herligt.
Man skal bare sætte dato igen.

Mange tak for hjælpen.

VH Karen

Fra : Zalza

Dato : 12-08-03 21:52

> Det er hermed prøvet under kyndig vejledning af brugsanvisningen. Og det
> virkede!!! Herligt.
> Man skal bare sætte dato igen.
>
> Mange tak for hjælpen.
>
> VH Karen