Louise Hansen
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-08-03 18:49

Hej Louise

Har du fået mailen om Coco ??
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-08-03 18:53

Hvem af dem er Coco? Jeg har kigget inde på hjemmesiden, mend er står
jo ikke navne på

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-08-03 19:02

jamen det er da mormis, hun er chockolade-
farvet og chockolade-sød, så hun måtte bare hedde Coco, hmm er der
overhovedet fotos af
hende i albummet øhhh, det vil jeg fluks rette op på.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-08-03 19:06

Hej Marianne!
Nååhh *G* Der kan man bare se hvor meget jeg følger med *host host*
*G*
Jeg skal nok holde øjne og ører åbne hvis jeg hører om nogen der vil
ha en dejlig husmisser

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-08-03 19:09

Så er der fotos af Coco-skatten i mit album

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-08-03 19:16

Altså nej, hvor er hun bare smuk!! *suk*

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-08-03 09:07

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3f392d46$0$97187$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Så er der fotos af Coco-skatten i mit album
>
> --
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Hvor er hun da bare dejlig!

Hun minder faktisk en hel del om min sorte "baby" Nikita - bare i en *host* knapt så fyldig udgave!!

Håber hun snart får et nyt hjem!

mvh Eva

Fra : Louise Hansen

Dato : 12-08-03 19:52

> Hej Louise
>
> Har du fået mailen om Coco ??
> --
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***

Hej Marianne!

Jeg har fået mailen og billederne nu, tak skal du have! Hvor er hun
bare yndig - jeg tror liige, jeg vil prøve at overtale min kæreste til,
at vi kan adoptere hende. Jeg kan ikke love noget, for han kan til tider
være noget kontrær, og betingelsen for, at vi skulle have kat igen var
jo "ingen huskatte" (fordi han har haft en dårlig oplevelse med to
huskatte, så tror han desværre, at det gælder alle huskatte , men
jeg vil i hvert fald gøre mig bedste! For hvor ser hun dejlig ud!

Jeg er dog lige nødt til at spørge: Hvordan har den lille Coco det med
andre misser? Vil hun evt. kunne fungere sammen med tre
opmærksomhedskrævende og legesyge bimser?

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-08-03 20:25

Louise skrev
<Jeg er dog lige nødt til at spørge: Hvordan har den lille Coco det med
andre misser? Vil hun evt. kunne fungere sammen med tre
opmærksomhedskrævende og legesyge bimser?>

Der bliver jeg dig svar skyldig, når jeg tager katte
ind på den måde bliver de altid holdt adskilt fra
mine egne, dels fordi jeg ikke ved når de kommer ind, om de er raske, og
dels fordi jeg ikke vil
risikere at der bliver "uro" i min egen flok, når
div. katte kommer og går.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Louise Hansen

Dato : 12-08-03 23:52

> [...]
> dels fordi jeg ikke vil
> risikere at der bliver 'uro' i min egen flok, når

Hej Marianne!

Hvis dette er tilfældet, tror jeg måske, det er bedst, hvis Coco kan få
et andet hjem, hvor hun kan være alenekat. Jeg synes, hun ser dejlig ud
og ville gerne adoptere hende (forudsat altså, at jeg kunne overtale min
kæreste), men jeg synes, det vil være synd, at hun flytter ind her, og
at det bare slet ikke går med de andre katte. I så tilfælde vil jeg jo
stresse både hende og mine egne bimser til ingen nytte, og hun vil blot
stå for at skulle omplaceres endnu en gang. Det synes jeg ikke rigtigt,
at jeg som samvittighedsfuld katteven kan stå inde for, hverken overfor
lille Coco eller overfor mine egne misser!