Osse mig - osse mig =)
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 12-08-03 18:24

      Halløjsa =)

   Jeg har godt nok også fået ny kat =) Ny brugt kat godt nok men
en ordentlig rødstribet med hvidt bamsemisling ved navn Simba. Simba
er udover at han i modsætning til vore to oprindelige mislinger rent
faktisk er en rigtig kat (!) en stor 5-års kastrat.
   Han er kommet til os efter en kort transit hos min svigermor
hvor han havnede da min kærestes bror var nødt til at skille sig af
med ham da de ikke må ha kat hvor de bor og man pt er meget obs på
"katte-problemet" i bebyggelsen. :/
   Nu skal vi så se om han kan enes med vore to andre katte. Da
både han og de er ganske gemytlige af temperament har jeg valgt at
sætte dem sammen ret hurtigt. Indtil videre er status at Simba ligger
og kigger ud af vinduet bag et gardin (Han har set de andre to), Oscar
snuser til kassen han kom i - efter lang tids tilløb - og Mulle ligger
under senge. Jeg kom jo til at rejse mig efter kameraet da hun var
kommet ind i stuen (*suk*)
   Det vil sige at det indtil videre ser ganske lovende ud - det
kan godt være at de ikke får den store glæde af hinanden men da Simba
er ganske tilfreds som enekat (han har før gået sammen med flere -
blandt andet Nala som nogen måsker husker som værende min kat - som
bor hos svigermor? =) og de to små ikke ligefrem har det med at opsøge
ballade tror jeg nok at de skal komme til at fungere. Simba er en
meget meget gemytlig kat som finder sig i det meste - og de små - ja
de er som de nu hele tiden har været - småforskræmte og holder sig so
wie so helst under sengen.
   Jeg skal nok senere finde frem til noget med nogle billeder -
jeg er igang med kameraet men kan ikke finde ud af det med at uploade
dem (Det er et elendigt program der følger med det kamera) så det må
vente til min kæreste er færdig med at rode med bil =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 12-08-03 21:07

On Tue, 12 Aug 2003 19:23:56 +0200, Trine Stubbe Teglbjærg
<snoe@nospam.dk> wrote:

   Og et billede af den skønne har jeg så endelig fået taget =)

http://pictures.bananas.dk/Misc/2003/2003-08-12/P8121296.JPG

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-08-03 21:11

Sig mig engang. Har du stjålet Teddy? Kig ind på mit album med Teddy og du
vil se det. De må være tvillinger.

Knus Linda

Fra : Elwarth

Dato : 12-08-03 21:33

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Sig mig engang. Har du stjålet Teddy? Kig ind på mit album med Teddy og du
> vil se det. De må være tvillinger.

Hej.
Nej, det er da vist vores Simba, Trine har stjålet, bortset fra det røde på
næsen. Temperamentet passer også
Sidst vi var på udstilling med ham, sagde dommeren, at hendes erfaring med
røde hankatte var, at de enten var ret hidsige eller utroligt godmodige.
Vores Simba er heldigvis godheden selv.

Venligst
Dorthe

PS. Og i øvrigt hjerteligt til lykke med ham, Trine, hvad er et hjem uden en
dejlig rød hankat

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 12-08-03 22:09

On Tue, 12 Aug 2003 22:33:24 +0200, "Elwarth"
<elwarth@KATTENSjellingnet.dk> wrote:

>Sidst vi var på udstilling med ham, sagde dommeren, at hendes erfaring med
>røde hankatte var, at de enten var ret hidsige eller utroligt godmodige.
>Vores Simba er heldigvis godheden selv.

   Jeg ved jo noget om at Simba kan være en hidsig fætter når det
stikker ham. Han elsker at slås ;) Men er for det meste rigtig
godmodig =)

>PS. Og i øvrigt hjerteligt til lykke med ham, Trine, hvad er et hjem uden en
>dejlig rød hankat

   Øhm, jeg ville nu faktisk hellere ha en gråstribet ;) Men
sådan er det jo når man aftager andres katte - så vælger man ikke selv
farven =)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 12-08-03 22:04

On Tue, 12 Aug 2003 22:11:11 +0200, "Michael Nielsen"
<michael.gn@adslhome.dk> wrote:

>Sig mig engang. Har du stjålet Teddy? Kig ind på mit album med Teddy og du
>vil se det. De må være tvillinger.

   Simba er vist mere rød =) Men Teddy er sørme også en dejlig
kat. Men vist knapt så stor som Simba - han vejer ... *Hoppe på vægten
med kat og det hele - og så foruden* ... det lille pus - 9,2kg ;) Og
øhm - han er altså "bare" huskat - og altså en
godt-i-stand-en-af-slagsen.

Fra : Kate

Dato : 12-08-03 22:30

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote in

> Og et billede af den skønne har jeg så endelig fået taget =)

Uhh, jeg har altså lidt med røde katte
Stribere og røde, der findes ikke noget smukkere

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Kate

Dato : 12-08-03 21:39

Jamen, det lyder da godt, Trine. Håber at det bliver en smertefri
sammenføring.
Godt at i ville tage Simba, 5 år kan godt, desværre, være en alder der
er svært at få afsat en kat.
Glæder mig til at se billeder af ham.