Opdat. gæsteværelse
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-08-03 15:58

I har jo hørt Caspar og Celine, nu Raul og Maja er flyttet til Ulrik i
Århus, Carlos, nu Pelle er flyttet til Slagelse, alle 3 flyttede i søndags,
det var næsten for mange på en gang, hvor havde jeg det elendigt.

Nu har der meldt sig en interesseret køber til Callie, der går ihvertfald
en lille uges tid før hun flytter, der skal også arrangeres transport, men
så kommer lille Coco skat, til at gå alene på værelset og det er jeg ked af,
Coco bliver selvfølgelig sat på www.vildkat.dk og div. lister, der hænger
opslag hos min dyrlæge o.s.v. men hvis I møder en der "lige" ser ud til at
mangle en smuk, kærlig, "fix og færdig" kat, vil I så ikke godt tænke på
Coco, hun har nu været hos mig i knapt 9 uger, og jeg tror fint at hun kunne
være indekat, men også inde/ude-kat,
Coco er virkelig en dejlig kat, og hun fortjener det
"bedsteste" og masser af kærlighed.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-08-03 16:03

Hej Marianne!
Ååårrh, jeg får helt ondt af lille Coco Håber hun får et dejligt
hjem hurtigst muligt

Har du set vi har fået en Amatyst pige *G*

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-08-03 16:16

Hej Louise

Det har jeg også, når først hun bliver alene, så
er det bestemt ikke optimalt, selv om jeg er der
oppe mange gange.

Ja tsk tsk tsk, og jeg mener helt personligt at I
skulle forbydes at lægge fotos på nettet os
svage sjæle har svært, meget svært ved at tåle det.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-08-03 16:22

On Tue, 12 Aug 2003 17:15:42 +0200, "Marianne Hellemose"
<hellemose.som@mail.dk> wrote:

Hej Marianne!

>Det har jeg også, når først hun bliver alene, så
>er det bestemt ikke optimalt, selv om jeg er der
>oppe mange gange.

L: Ja, men der er jo ikke rigtig andet at gøre, desværre

>Ja tsk tsk tsk, og jeg mener helt personligt at I
>skulle forbydes at lægge fotos på nettet os
>svage sjæle har svært, meget svært ved at tåle det.

L: Kan jo ikke gøre for at Vianna laver sådan nogle dejlige børn *G*
Uhhh...jeg tror Babe stjæler mit hjerte når hun bliver ældre, ligesom
Amatyst gjorde

Fra : Louise Hansen

Dato : 12-08-03 16:12

> [...]
> være indekat, men også inde/ude-kat,
> Coco er virkelig en dejlig kat, og hun fortjener det

Hej Marianne!

Har du evt. et billede af lille Coco? Hvis du har, kunne du så ikke lige
sende det til mig i en privat mail? Og evt. fortælle lidt mere om hendes
temperament og forhistorie?

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-08-03 16:17

Hej Louise

Vil straks blive gjort )

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-08-03 20:18

Marianne, jeg har lige mailet dig om en evt. interesseret køber.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats