Vi har fået killinger!
Fra : Louise Viborg

Dato : 12-08-03 07:40

Så fik vi endelig killinger, på dag 65 igen J Men det gik lidt
anderledes denne gang. Vianna har sin fødekasse inde i katteværelset,
hvor der også står en seng, hvor jeg sover op til en fødsel. Vianna
har den sidste uge ville ind under den seng, og jeg var sikker på hun
ville føde der hvis hun fik lov, så vi dækkede til med alt muligt
tænkeligt, men hun fandt alligevel hele tiden en smutvej derind. Jeg
var ret sikker på at der ville ske noget i nat eller imorgen, men jeg
lagde mig til at sove kl 1 i nat for sidste vækkede hun mig jo da hun
fik veer. Så jeg sov indtil imorges kl 7 hvor jakob kom og vækkede
mig, og sagde at nu var Vianna gået ind under sengen igen. Nå, så
måtte jeg jo have hende ud, så jeg kaldte på hende. Der kom igen
Vianna (hun kommer altid når jeg kalder). Så rykkede jeg sengen ud så
jeg kunne få hende ud. Og nu har I jo nok allerede gættet hvad jeg så
J Der lå Vianna med 4 skønne killinger og miavede stolt op til mig J
Så op med mor og killinger i fødekassen. Vianna vidste godt at jeg
ikke ville have at hun fødte deromme, så det er nok derfor hun ikke
har vækket mig. Men hun ha rbare klaret det så flot. Der var ingen
spor efter fødsel og både hende og killingerne har det godt. Hun har
bare taget sig så godt af dem J De var stadig våde da jeg fandt dem.
Selvfølgelig ville jeg gerne have overværet fødslen men det vigtigste
for mig, er at det er gået godt, og jeg tror også Vianna har lært
noget af det, for sidst gjorde hun intet ved dem da de blev født og
regnede med at jeg gjorde det hele for hende.

Der er kommet 2 tortie makreltabby – hvid piger og en sortmakreltabby
– hvid pige og en sortmakraltabby- hvid pige. Så nu er mit store ønske
om at lave tortie’er gået i opfyldelse J Den ene tortie har farve på
hovede, ben og hale og kroppen er helt hvid. Det er meget sødt J

Der kommer billeder på min hjemmeside senere idag.

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : goofy

Dato : 12-08-03 07:45

Hej Louise

Tillykke, og held og lykke med dem

Steen

Fra : Birgitte

Dato : 12-08-03 07:53

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hovede, ben og hale og kroppen er helt hvid. Det er meget sødt J
> Der kommer billeder på min hjemmeside senere idag.

Hej Louise
Et kæmpestort tillykke med de 4 små trolde
Giv Vianna en kramzer fra mig.
Knus fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-08-03 11:41

Taaark
Nu er der kommet billeder på killingesiden

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Ida

Dato : 12-08-03 11:57

> Taaark
> Nu er der kommet billeder på killingesiden

> [...]

Ihh hvor er de bedårende Louise og så hele to tortie piger - jeg er
misundelig
Stort tillykke og god vind *s*

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk - killinger til salg

Fra : Louise Hansen

Dato : 12-08-03 13:00

Hej Louise!

STORT TILLYKKE med de fire små mitter! Jeg glæder mig til at følge
dem fremover på din hjemmeside!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Stina Hofmann

Dato : 12-08-03 18:37

Louise Viborg skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Der kommer billeder på min hjemmeside senere idag.

STORT Tillykke!
Hvor er de bare dejlige de små. Babe har en rigtig pudsig
farvesammensætning, jeg glæder mig til at se når hun bliver større.

Og hvis de bare udvikler sig halvt så dejligt som A-kuldet, så kan de
kommende killingekøbere godt glæde sig.

Gi' lige Vianna en ekstra krammer fra os

Knus,
Stina og drengene

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-08-03 18:43

Hej Stina!
Tak skal du ha
Jeg er også selv helt vild med Babe, men jeg var jo også helt vild med
Amatyst, og de minder jo lidt om hinanden

Og tillykke til storebror Anakin Jeg tror faktisk at Boojangles
får lidt af de samme aftegn i ansigtet som Anakin har (dem har Anakin
jo efter sin farfar

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Stina Hofmann

Dato : 13-08-03 15:50

Louise Viborg skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Jeg er også selv helt vild med Babe, men jeg var jo også helt vild med
>Amatyst, og de minder jo lidt om hinanden

Og kan din forelskelse i dem mon skyldes at de ligner Vianna?

>Og tillykke til storebror Anakin Jeg tror faktisk at Boojangles
>får lidt af de samme aftegn i ansigtet som Anakin har (dem har Anakin
>jo efter sin farfar

Eh - er det ikke oldefaderen? Altså Viannas farfar.
Den gode Domingo skal have skyld for meget

Der er åbenbart sket et eller andet med jeres hjemmeside, for jeg sgu
ikke få de der billeder frem under A-kuldets stamtavle.

Mvh
Stina og drengene - der er upopulære i dag. I nattens løb har de
stjålet og gennemgnasket en hel pakke sugerør, samt meget belejligt
gemt "reserver" rundt om i huset. Jeg fik en lille hævn da jeg
bestilte kastration til Tello. Muhaaaa!