Kat på indkøb...
Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 11-08-03 22:36

Hej
Her til aften kunne jeg høre min lille prins ( 3-årig hankat) kalde, og jeg
kunne høre at han mente det !
Jeg kaldte, men kunne ikke finde ham.
Åbnede hoveddøren - og dér var han, I indkøbsvognen fra Netto !
(Ja, her er vi dovne..vi tager vognen med I elevatoren )
Jeg havde for lidt siden talt med naboen, og han var åbenbart smuttet ud..
Godt det er en lukket opgang, man kan ikke komme op/ned - kun hen til en
lukket elevatordør..
Jeg plejer ellers altid at sikre mig at han er inde, men...
Han var glad for at komme ind, han var jo hoppet op I vognen, men kunne ikke
komme ned igen
Nu sidder han her og ser smuk og dejlig ud

Charlotte & Den lille prins
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Tina

Dato : 11-08-03 23:54

"Charlotte D. Jensen" <Tulle@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

>klip<

Hehe, hvad de dog ikke får rodet sig ud i indimellem *G*

"Kom og hjælp mig mor!" bliver her i huset mest brugt, når Mis skal have
hjælp til at fiske noget ud fra sofaens dyb, eller når fluesmækkeren skal
komme og hjælpe ham i kampen mod en lidt for fræk flue

Tina