Garden Paradisio i Cavallino Italien - Ikk~
Fra : Christian..

Dato : 12-08-03 07:52

Hej

Jeg er lige kommet hjem fra en ferie i Italien nærmere Cavallino, her boede
vi på en 4 stjernet camping plads "Garden Paradisio". Det var en blandet
fornøjelse, jeg har aldrig boede på en plads med så BESKIDTE toiletter det
var en klam fornøjelse, alt virkede meget slidt og efter min mening lever
den ikke engang op til en 3 stjernet camping plads.
Endvidere havde pladsen en hoppepude til børnene hvor en enkel tur kostede 9
eu. eller 67,5 dkr.- hvilket er noget svineri, jeg har 3 børn (3 børn x 9
eu. =
27 eu. eller 202,5 dkr) for 1 aften. Når de har været der 1 time har de fået
nok.
I supermarked havde de ansat nogle gamle sure damer som behandlede en som om
man intet havde at gøre der, et smil kunne ha' gjort underværker.
Priserne i supermarked var himmel høje, kød priserne var 4 x danske priser,
helt vildt. Vi fandt et supermarked "LD Marked" lige før man køre ind i Lido
de Jeselo, de var meget billige med alt så der købte vi ind for en uge af
gangen.
I øvrigt fandt vi Cavallino, til stor overraskelse, meget kedeligt. Der
kommer rigtig mange mennesker men alt hvad man kan finde udenfor
campingpladsen er et par basar og pizza restauranter, lidt trist. Vi havde
forventet lidt butikker, men nej ingenting, det nærmeste man når butikker er
torvedag med alt deres skrammel.

Vi er kommet i Italien i 8 år og jeg er kommet til den konklusion, skal man
ha det hele skal man blive øst for Ereaclare der er massere byer med det
hele.

Christian..

Fra : Karsten Madsen

Dato : 12-08-03 08:44

Christian.. wrote:
> Hej
> Jeg er lige kommet hjem fra en ferie i Italien nærmere Cavallino, her
> boede vi på en 4 stjernet camping plads "Garden Paradisio". Det var

Dumt spørgsmål måske, men hvem benævner den som firstjernet ? FDM ? DCU ?
Dem selv ?

> Endvidere havde pladsen en hoppepude til børnene hvor en enkel tur
> 27 eu. eller 202,5 dkr) for 1 aften. Når de har været der 1 time har
> de fået nok.

Ågeri

/karsten

Fra : P.Christensen

Dato : 12-08-03 17:13

Hej Christian

Først velkommen hjem i "kulden", vi har selv været på nævnte plads igennem 4
år dog ikke de sidste 2 år da vi ville prøve noget nyt.

Vi har altid været glade for pladsen og aldrig haft noget at klage over. Der
gik 2 damer rundt på toiletterne og gjorde rent fra morgen til aften = altid
rent!

I supermarkedet er det korrekt at de der damer ekspederede når det passede
dem, men hvad vi behøver jo ikke handle der, vel?

Hoppeborgen er sjofelt med den pris

Det er kedeligt at se at den udvikling der sker mange steder efter Euro'ens
indførsel, højere priser lavere service.

Hilsen Palle

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 12-08-03 17:22

Nu har du jo også valgt det dyreste land, og det næstdyreste er DK, jeg
mener, at det er godt, at der lægges entre ved alle de unødvendige
fornøjelse på en campingplads, da jeg er af den mening, at ikke alle skal
betale for alle, lad dem der benytter badelande og andre tivoliaktiviteter
betale for det, så overnatningspriserne på campingpladserne kommer ned i et
prisleje, hvor det høre hjemme.

Fra : Jan Kirkedal Jensen

Dato : 13-08-03 08:40

".

> Vi er kommet i Italien i 8 år og jeg er kommet til den konklusion, skal man
> ha det hele skal man blive øst for Ereaclare der er massere byer med det
> hele.

Hvilke byer? Og kan du nævne et par gode pladser, så vi måske kan få gode ideer.

Det var træls med den dårlige oplevelse I havde

Venlig hilsen

Jan

Fra : slet PL454

Dato : 20-08-03 14:05

Hej Christian...

Prøv Union Lido campingpladsen i Cavalino. Der er orden,
rengøring, sæbe, toiletpapir... alt er super.

mvh Claus