MS Windows
briani 27239
Windows XP lukker ned?????
Fra : Falcon

Dato : 12-08-03 21:22

Jeg kører med Windows XP Pro US og er begyndt at få flg fejl,
hvorefter Windows genstarter:

SYSTEM SHUTDOWN:

This shutdown was initiated by NT Authority\System
Windows must now restart because
Remote Procedure Call (RPC) service terminated unexpectedly.

Det sker ca efter en 5-10 min og selvom den genstarter så kommer
fejlen igen på et tidspunkt.

Min PC ser ud som flg:
Windows XP Pro US
Asus A7N8x Deluxe
AMD Barton 2500+
512MB DDR 3200
Geforce 4 TI 4280 med 128MB
Nvidia 45.23 driver
Onboard sound system
DirectX 9.0a

Alt hjæp eller forslag til hvad der er galt modtages med glæde
for det er ved at " drive me nuts"

mvh Falcon

Fra : DonE

Dato : 12-08-03 21:21

Falcon skrev noget i stil med det her:
> [...]
> Onboard sound system
> DirectX 9.0a
>
> Alt hjæp eller forslag til hvad der er galt modtages med glæde

Læs i gruppen.......står en masse!

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : afm

Dato : 12-08-03 21:27

Gå ind på: http://support.microsoft.com/?kbid=823980
"> SYSTEM SHUTDOWN:

Fra : allanjeppesen

Dato : 20-08-03 15:08

"afm" skrev d. 12-08-03 21:27 dette indlæg :
> Gå ind på: http://support.microsoft.com/?kbid=823980
> "> SYSTEM SHUTDOWN:

Reparation ved Blasterangreb: afbryd din internetforbindelse-

efter PCopstart tryk Ctrl-Alt-Delete -som vil få dig ind i kørende
programmer - find MS Blast og slut dette program - tilslut dig derefter
nettet og gå ind på Virus112´ hj.side. - http://www.virus112.com/ - her
er et lille program til at fjerne virusen

http://www.kandu.dk/