MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
msblast.exe???
Fra : Kaj Hansen

Dato : 12-08-03 18:41

Hej!

Under en tur på nettet forsøgte ovennævnte progam msblast.exe aggessivt
at komme med, men blev stoppet af min firewall.
Programmet ligger i folderen C:\Windows\System32.
Jeg har flyttet og omdømt programmet uden at XP har brokket sig.
Kan nogen fortælle mig hvad programmet er til?

mvh

kaj hansen

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 18:49

"Kaj Hansen" <kahan@post10.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har flyttet og omdømt programmet uden at XP har brokket sig.
> Kan nogen fortælle mig hvad programmet er til?

Se tilbage i gruppen fra igår aftes og tidligt formiddag idag.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Brian Hansen

Dato : 12-08-03 18:50

> [...]
> Jeg har flyttet og omdømt programmet uden at XP har brokket sig.
> Kan nogen fortælle mig hvad programmet er til?

Det er en virus.
Se: http://itsvar.dk/news/news.aspx?id=28673

Brian

Fra : Devast8or, work

Dato : 13-08-03 08:14

"Kaj Hansen" <kahan@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har flyttet og omdømt programmet uden at XP har brokket sig.
> Kan nogen fortælle mig hvad programmet er til?

Du har den her:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.html

Kør removeren og husk at opdatere Windows.

Devast8or

Fra : Kaj Hansen

Dato : 13-08-03 18:42

Hej!

Tak for svarene, jeg havse sendt spørgsmålet, da jeg fik svar for alle
pengene i gruppen ;).

mvh

kaj hansen