MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan læser jeg en Privat mappe?
Fra : Nick

Dato : 12-08-03 13:40

Win XP.
Systemet brager ned.
Installerer på ny HDD og booter på den nye.
Den gamle på som slave.
Ny vil den ikke gi adgang til de Private mapper på den gamle HDD.

Hvordan "låser" jeg den op?

/Nick

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-08-03 15:30

Højreklik på dem og tag ejerskab.
Du skal være logget på med Administrator rettigheder.

Fra : Nick

Dato : 12-08-03 15:37

> Højreklik på dem og tag ejerskab.
> Du skal være logget på med Administrator rettigheder.

Jeg er Admin men der er ikke noget menupunkt med "ejerskab".

Hvad tror du kan være galt?

Tak for hjælpen!

/Nick

Fra : Kispus

Dato : 12-08-03 19:35

"Nick" <nick@FJERNMIGskuden.dk> skrev i en meddelelse
> "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
>
> Jeg er Admin men der er ikke noget menupunkt med "ejerskab".
>
> Hvad tror du kan være galt?
>
> Tak for hjælpen!
>
> /Nick
>
> Tror du ikke han mener "Egenskaber" ?
John

Fra : Nick

Dato : 12-08-03 20:29

"Kispus" <kispus@bluemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg kan stadig ikke finde ud af hvad jeg skal gøre - helt præcist.

Er der ikke en barmhjertig sjæl der vil skrive en sådan-gør-du ?

Please?

/Nick

Fra : Edmund

Dato : 12-08-03 20:40

Nick skrev:

> Jeg kan stadig ikke finde ud af hvad jeg skal gøre - helt præcist.
>
> Er der ikke en barmhjertig sjæl der vil skrive en sådan-gør-du ?

Hvis det er XP home du har, skal du starte i fejlsikker tilstand(F8),
ellers kommer fanen sikkerhed ikke frem.

--
Mvh Edmund

Fra : Nick

Dato : 12-08-03 20:46

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er XP home du har, skal du starte i fejlsikker tilstand(F8),
> ellers kommer fanen sikkerhed ikke frem.

Og i XP Corp.?

/Nick

Fra : jens

Dato : 13-08-03 08:48

"Nick" <nick@FJERNMIGskuden.dk> skrev i en meddelelse news:3f3943f0

> Og i XP Corp.?

Stifinder- funktioner-vis / fjernn øverste "v"

Hklik på mappen, - sikkerhed- avanceret- ejer....., overtag ejerskabet.

Mvh Jens